Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måtte også glise der :p

Må si jeg gleder meg til Pride and Glory. Har jo en av mine favoritter i Edward Norton spesielt. Farrell og John Voight er også med.

Skrevet
Expendables ser lovende ut på papiret, blir spennende å se det ferdige resultatet. Noen med innsikt som har peiling på når programmet til Trondheim Filmklubb er klart? Moro å ha noe å pusle med på kvelden, men heller ikke i kveld får jeg muligheten.

De lager den nå, så den kommer i kveld tenker jeg.

Første visning er 20. januar :)

Skrevet (endret)

Lite sansynlig at Arnold blir å se i filmer så lenge han er governator, men er det en person i Hollywood som er i stand til å lure han med på en cameo, så er det Sly, mtp deres forhistorie.

En liten sekvens med Chuck Norris itillegg, så blir dette tidenes testosteronbombe.

Edit: Razzie Awards er rikgtinok uhøytidelig, men det plager meg litt at Sly blir nominert hver gang, uavhengig om filmen er bra eller ikke. Rambo var rett å slett konge i sin sjanger.

Endret av Don Vito Corleone
Skrevet
Hvilke sider pleier dere å lese filmnyheter på? Utenom imdb.com?

Foruten IMDb bruker jeg ikke lese andre sider enn NY Times og Rotten Tomatoes.

Empire eller Ain't it cool news er det liten vits å lese jevnlig. De få artikkelene fra de som er verdt å få med seg er det bestandig noen som likner til.

Skrevet
Rambo var rett å slett konge i sin sjanger.

Det kan vel diskuteres, men å resigere en film der man selv er helten er bare latterlig spør du meg.

Tipper du ikke liker Mel Gibson.. :p

Skrevet

Han burde altså recastet Rambo? Var det like latterlig av Orson Welles når han laget det som veldig mange anser som tidenes beste film (Citizen Kane)?

Kan ikke se hva som er latterlig med å spille hovedrollen i egen film. Må nå være lov og det har gitt noen fantastiske filmer opp gjennom årene :)

Ellers; Mickey Rourke og Sam Rockwell ser ut til å bli med i Iron Man 2: http://www.superherohype.com/news/ironmannews.php?id=7965

Skrevet
Han burde altså recastet Rambo? Var det like latterlig av Orson Welles når han laget det som veldig mange anser som tidenes beste film (Citizen Kane)?

Kan ikke se hva som er latterlig med å spille hovedrollen i egen film. Må nå være lov og det har gitt noen fantastiske filmer opp gjennom årene :)

Ja, som Unforgiven

Skrevet
Rambo var rett å slett konge i sin sjanger.

Det kan vel diskuteres, men å resigere en film der man selv er helten er bare latterlig spør du meg.

Tipper du ikke liker Mel Gibson.. :p

Har ikke sett Braveheart, men jeg likte ham i Dødlig Våpen.

Jeg snakker om en action-helt er altså. Det at han gjør sin egen karakter kjempekul og hard synst jeg bare er teit.

Skrevet
De lager den nå, så den kommer i kveld tenker jeg.

Første visning er 20. januar :)

Good to know^^ Ikke det at det frister å forlate hybelen i Trondheim i øyeblikket, er jo totalt busskaos med det drittværet som er her.

Huff, og jeg som må på butikken etterpå. Drittby.

Får håpe gradestokken kryper under null før den tjuende.

Skrevet (endret)

Jeg snakker om en action-helt er altså. Det at han gjør sin egen karakter kjempekul og hard synst jeg bare er teit.

Du mener han burde gjort Rambo til en myk antikvitetsselger?

Og når vi er inn på emnet: Garden State er en kjempefilm hvor hovedrolleinnehaveren også skrev og regisserte filmen.

Endret av Speik
Skrevet
Har ikke sett Braveheart, men jeg likte ham i Dødlig Våpen.

Heh, okay, han regisserer seg selv som "helt" der. Er vel litt samme med The Patriot. Spiller hovedrollen værtfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...