Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hehe, tror jeg vil si at Bad Taste er hakket bedre. Mente da ikke Jackson men filmsjangeren generelt.

Endret av Rhoads
Skrevet

Sitter igjen med en funderende følelse etter å ha sett ferdig Band of Brothers. Gode og sterke scener som virkelig gjenspeiler krigen. Siste delen likte jeg veldig godt. Jeg er nok en av mange BoB-tilhengere nå, ja.

Skrevet
Sitter igjen med en funderende følelse etter å ha sett ferdig Band of Brothers. Gode og sterke scener som virkelig gjenspeiler krigen. Siste delen likte jeg veldig godt. Jeg er nok en av mange BoB-tilhengere nå, ja.

7917138[/snapback]

Beste miniserien noensinne. Den er helt utrolig bra, har sett hele greia 3 ganger, og har kost meg alle gangene. Begynner å bli en stund siden nå, så kommer nok til å se den igjen snart.

Skrevet (endret)

Dessverre har jeg bare fått sett det en gang, når det var på NRK for en god stund siden. Utrolig bra serie, med en veldig fin rating på IMDb. Må få meg den boksen en gang :) .

Endret av quakie
Skrevet

Ja med BoB er det bare til aa sette volumet paa ful tog nyte ale episodene. Fantastisk bra gjennomfort serie. Noe nytt om neste utspill fra den kanten forresten? Tenker da paa The Pacific War.

Gjest medlem-105082
Skrevet (endret)

Hvordan tror dere Dead Silence (2007) blir?

silence215os5.jpg

James Wan (saw) er mannen bak filmen. Jeg synes personlig den ser ganske fet ut.

Trailer her!

Endret av medlem-105082
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

6: Kevin Costner (?)

7: Kevin Bacon

8: Nick Nolte / Jeff Bridges (?)

9: Jamie Bell

Gjest medlem-105082
Skrevet (endret)

Du har rett i Kevin Costner i bilde nr 6 ja. Tror bildet er fra filmen "Open Range"

Endret av medlem-105082
Skrevet (endret)
Kan noen hjelpe meg med navnet på disse personene/filmene? Jeg vet jeg burde ha tatt et par av dem, men hjernen sier helt stopp.

post-73595-1171212762_thumb.jpg

7920822[/snapback]

1. Kevin Costner, Charley Waite, Open Range

2. Kevin Bacon

3. Rutger Hauer?

4. Jamie Bell, Billy Elliot, Billy Elliot?

5. Richard Farnsworth, Alvin Straight, The Straight Story

EDIT: Jeg er 19 poeng bak deg i den quizen tror jeg. Jeg har 29. :D

Endret av Thrusthamster

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...