Gå til innhold

gleder meg til 300


DemonS

Hvilken karakter vil du gi 300, hvor 6 er best og 1 er dårligst?  

242 stemmer

  1. 1. Hvilken karakter vil du gi 300, hvor 6 er best og 1 er dårligst?

    • 6
      85
    • 5
      107
    • 4
      24
    • 3
      10
    • 2
      6
    • 1
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nettopp sett denne filmen, og jeg vil sette den i samme klasse som LOTR filmene.

M.a.o. søppel!

 

Hadde ikke spesielt store forventninger til denne filmen, og det er kanskje like greit. Makan til langteklig ræl av en voldsorgie.

 

Har ikke noe imot vold på film, men dette ble bare kjedelig i lengden, og forutsigbart.

 

Nå er det sikkert mange her inne som kommer til å kalle meg dust og at jeg ikke har peilig på film osv.

Dere kan stå på hue og drite i vinkel for min del, men jeg synes fortsatt at denne filmen

burde vært avlivet ved fødselen.

Lenke til kommentar
Har nettopp sett denne filmen, og jeg vil sette den i samme klasse som LOTR filmene.

M.a.o. søppel!

 

Hadde ikke spesielt store forventninger til denne filmen, og det er kanskje like greit. Makan til langteklig ræl av en voldsorgie.

 

Har ikke noe imot vold på film, men dette ble bare kjedelig i lengden, og forutsigbart.

 

Nå er det sikkert mange her inne som kommer til å kalle meg dust og at jeg ikke har peilig på film osv.

Dere kan stå på hue og drite i vinkel for min del, men jeg synes fortsatt at denne filmen 

burde vært avlivet ved fødselen.

8208337[/snapback]

Jeg gleder meg til jeg får sett filmen, så jeg kan argumentere i samtlige av dine "dårlig" argumenter. :)

 

Jeg har nemlig stoore forventninger til filmen!

Lenke til kommentar
Colosseum kl 20.40.. Gleder meg!! Kan nesten ikke vente :w00t:

8206512[/snapback]

kanskje vi sees. ;) Remy kommer også, så kanskje Raiders Of The North kan gjenforenes?

8207871[/snapback]

Kanskje det ;) Hvor skal dere sitte?? Skal sitte i rad 10 jeg :) ved inngang(A?)

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Har nettopp sett denne filmen, og jeg vil sette den i samme klasse som LOTR filmene.

M.a.o. søppel!

 

Hadde ikke spesielt store forventninger til denne filmen, og det er kanskje like greit. Makan til langteklig ræl av en voldsorgie.

 

Har ikke noe imot vold på film, men dette ble bare kjedelig i lengden, og forutsigbart.

 

Nå er det sikkert mange her inne som kommer til å kalle meg dust og at jeg ikke har peilig på film osv.

Dere kan stå på hue og drite i vinkel for min del, men jeg synes fortsatt at denne filmen 

burde vært avlivet ved fødselen.

8208337[/snapback]

Jeg gledet meg før jeg leste kommentaren din, og jeg gleder meg fortsatt. Jeg likte LotR. Skal se den 00:01.

Lenke til kommentar

Vel, 300 har allerede blitt en film som er både elsket og hatet. Jeg vil nok tro at de som ikke liker filmen, er de som ser på film med et litt "smartere" blikk enn andre. De som virkelig liker film og ønsker seg gode dialoger, godt skuespill og godt tenkte handlinger.

Lenke til kommentar

"Godt" er relativt. Hvis filmen ikke utgjør seg for å være noe annet enn en kickass/buttwhipende underholdningsaffære med sterk vekt på det visuelle framfor noe dypt, tror jeg ikke den bør kritiseres for akkurat dèt. Nå kan det jo hende filmen har mangler, men jeg lever i god tro fram til lørdag :thumbup:

Lenke til kommentar

Jo, jeg rakk ikke skrive ferdig.

 

Det er nemlig viktig at om en film fremstår som "simpel underholdning", skal en huske på at det er slik. Da skal en heller sette seg ned, skru av hjernen og se på. Om du ikke er villig til dette og vil kritisere alt som er feil, får en heller forlate kinosalen.

Lenke til kommentar
Har nettopp sett denne filmen, og jeg vil sette den i samme klasse som LOTR filmene.

M.a.o. søppel!

 

Hadde ikke spesielt store forventninger til denne filmen, og det er kanskje like greit. Makan til langteklig ræl av en voldsorgie.

 

Har ikke noe imot vold på film, men dette ble bare kjedelig i lengden, og forutsigbart.

 

Nå er det sikkert mange her inne som kommer til å kalle meg dust og at jeg ikke har peilig på film osv.

Dere kan stå på hue og drite i vinkel for min del, men jeg synes fortsatt at denne filmen 

burde vært avlivet ved fødselen.

8208337[/snapback]

 

Det som er så utrolig bra er at du begrunner hvorfor du synes filmen er dritt. :roll:

Å at du setter filmen i samme kategori som LOTR sier jo litt. Det er jo 2 vidt forskjellige filmer......

Lenke til kommentar
Har nettopp sett denne filmen, og jeg vil sette den i samme klasse som LOTR filmene.

M.a.o. søppel!

 

Hadde ikke spesielt store forventninger til denne filmen, og det er kanskje like greit. Makan til langteklig ræl av en voldsorgie.

 

Har ikke noe imot vold på film, men dette ble bare kjedelig i lengden, og forutsigbart.

 

Nå er det sikkert mange her inne som kommer til å kalle meg dust og at jeg ikke har peilig på film osv.

Dere kan stå på hue og drite i vinkel for min del, men jeg synes fortsatt at denne filmen 

burde vært avlivet ved fødselen.

8208337[/snapback]

Dust, du har ikke peiling på film! :w00t:

 

*trene på å stå på hue*

 

Men seriøst, hva i alle dager forventet du? Og ikke minst: hva forventet du av Lotr? Men denne filmen er vel et elsk/hat forhold.. Enten liker du den, eller så er du fra Iran og liker den ikke :tease:

Lenke til kommentar

Hvorfor er det vanskelig å skjønne at 300 er bare en episk fortelling? Altså ikke en sann historie som prøver å formidle videre til oss som ser på filmen! Nå blir jeg bare oppgitt, folk kan for min del mislike filmen men ikke på grunn av at den "overdriver".. Som sagt, bare en spennende historie som vi drømmer å være med tross alt

Lenke til kommentar

Regnet med at det kom endel reaksjoner.

 

Jeg sammenlignet ikke filmen med LOTR annet enn at jeg synes de fortjener å havne i samme kategori, nemlig søppel.

Jeg har aldri på noen punkt sammenlignet de som filmer, da de er vidt forskjellige.

 

Og jeg har heller aldri forventet meg noe av denne filmen, og om ikke er historisk riktig bryr meg der jeg er høyest når jeg plukker blåbær.

 

Jeg visste at det ikke var noe annet enn en hel masse slakting av mennesker, men uansett JEG likte ikke filmen.

Hva er det som er så vanskelig å akseptere med det?

 

 

Hva Dere synes om filmen er en helt annen ting.

Endret av Wipeout
Lenke til kommentar
Jeg visste at det ikke var noe annet enn en hel masse slakting av mennesker, men uansett JEG likte ikke filmen.

Hva er det som er så vanskelig å akseptere med det?

8209939[/snapback]

 

Hvorfor klarer du ikke å komme med grunner hvorfor du misliker filmen?

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...