Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Vi vet hva vi har, vi vet aldri hva vi får ;)

 

Det behøver derfor ikke nødvendigvis være positivt dette her. Dahl var en av de mest kompetente og erfarne på området, som bonus så brant hans hjerte for Brann. Men hvem vil ende opp med å ta hans plass?

 

Det blir en usikkerhet det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi vet hva vi har, vi vet aldri hva vi får ;)

 

Det behøver derfor ikke nødvendigvis være positivt dette her. Dahl var en av de mest kompetente og erfarne på området, som bonus så brant hans hjerte for Brann. Men hvem vil ende opp med å ta hans plass?

 

Det blir en usikkerhet det.

 

Skulle gjerne sett noen andre enn Dahl gikk, eneste i styre og stellet hos Brann som eg hadde sansen for, RBH derimot.... :nei:

Lenke til kommentar

Må bare nevne det. Selvom situasjonen ikke skulle tilsi det, har jeg nå klart å snu alt rundt og ser virkelig framover. Har på følelsen at ting kommer til å gå oppover nå. Tror oppturen starter allerede ved at vi vinner mot Vålerenga. Kan være fordi det ligger i blodet og at jeg bare nekter fullstendig å gi opp!

Endret av Smål
Lenke til kommentar

Må bare nevne det. Selvom situasjonen ikke skulle tilsi det, har jeg nå klart å snu alt rundt og ser virkelig framover. Har på følelsen at ting kommer til å gå oppover nå. Tror oppturen starter allerede ved at vi vinner mot Vålerenga. Kan være fordi det ligger i blodet og at jeg bare nekter fullstendig å gi opp!

Hvem gir opp? Noen som gidder lage kamp tråd? Har ikke tid!

Lenke til kommentar

Ja, mn da vart det no 1 poeng i dag og både Cato Hansen og Haugsdal fikk spille. Å nå skal Brann styre begynne å kommunisere med oss Supportere. Går vi inn i ein posetiv framtid?:)

Beklagligvis fikk eg ikkje sett kampen, så får berre være glad vi fikk 1 poeng, betre enn et nytt tap. Vålrengas keeper som stoppet oss fra 3 poeng.

Lenke til kommentar

Nei takk til Solli og Moen, ja til Hansen og Haugsdal...

 

hæ? :dontgetit: PVM er venstrekant(TL's beste) som verken Hansen eller Haugsdal er, og ingen av disse to er i nærheten av Solli som kommer til å gå rett inn på laget når han er fit...Så denne skjønte jeg ikke. Og Solli har lenge vært i skorpen på landsen og var inne på laget sist...

Lenke til kommentar

Nei takk til Solli og Moen, ja til Hansen og Haugsdal...

 

hæ? :dontgetit: PVM er venstrekant(TL's beste) som verken Hansen eller Haugsdal er, og ingen av disse to er i nærheten av Solli som kommer til å gå rett inn på laget når han er fit...Så denne skjønte jeg ikke. Og Solli har lenge vært i skorpen på landsen og var inne på laget sist...

 

Det han sikkert mener er at de unge burde få prøve seg også. Slik at de kan utvikle seg til å bli gode fotball spillere. Kan ikje bli betre vist det aldri får prøve seg i tippeligaen.

Lenke til kommentar

Nei takk til Solli og Moen, ja til Hansen og Haugsdal...

 

hæ? :dontgetit: PVM er venstrekant(TL's beste) som verken Hansen eller Haugsdal er, og ingen av disse to er i nærheten av Solli som kommer til å gå rett inn på laget når han er fit...Så denne skjønte jeg ikke. Og Solli har lenge vært i skorpen på landsen og var inne på laget sist...

 

Det han sikkert mener er at de unge burde få prøve seg også. Slik at de kan utvikle seg til å bli gode fotball spillere. Kan ikje bli betre vist det aldri får prøve seg i tippeligaen.

 

 

Ut i fra det jeg leser så vil han bare bytte de ut. Heldigvis er det slik i fotball at spillere må spille seg ut av laget/inn på laget før noe slikt blir aktuelt. Hansen er hovedsaklig spiss.

Hva gjelder Haugsdal så har han jo ikke spilt noe særlig fra start.

Skal Solli spille nå da? hvis ikke bør jo Haugsdal få starte.

Uansett så har jo Nilsen glimtet til med sin genialitet ved å ikke bruke den ene høyrekanten som er høyrekant til vanlig når Solli er ute. Ingenting vil overraske meg mer hvis Haugsdal har storspilt på trening, men allikevel ikke får spille.

Lenke til kommentar

Trur ikkje det er så mye til hjelp uansett kor godt de unge spillerenen viser seg frem på treningsfeltet. Såg jo når MIM var trener, brukte sjeldent Huseklepp. Huseklepp måtte få seg ein klausul i kontrakten for å vise kor god han egentlig var. Samme med Mjelden, som først var på lån i Løv-Ham, så kjøpte Sandefjord han, der han ble en nøkkelspiller. Å da først kjøpte Brann han tilbake. Så vist de ungen talentene skal kunne komme i troppen så me de til et annet lag å spille før Brann begynner å vurdere dem.

Men får håpe at Brann begynner å bli mer seriøse på talentutvikling.

Lenke til kommentar

Trur ikkje det er så mye til hjelp uansett kor godt de unge spillerenen viser seg frem på treningsfeltet. Såg jo når MIM var trener, brukte sjeldent Huseklepp. Huseklepp måtte få seg ein klausul i kontrakten for å vise kor god han egentlig var. Samme med Mjelden, som først var på lån i Løv-Ham, så kjøpte Sandefjord han, der han ble en nøkkelspiller. Å da først kjøpte Brann han tilbake. Så vist de ungen talentene skal kunne komme i troppen så me de til et annet lag å spille før Brann begynner å vurdere dem.

Men får håpe at Brann begynner å bli mer seriøse på talentutvikling.

 

 

Men nå må det ikke råde tvil om at mjelde på det tidspunktet ikke var bra nok for laget...Men de har jo satt i gang en storstilt satsing på talenter nå, så...Men vi har faktisk noen rundt 20 og under, så det er jo ikke så gale der...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...