Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Etter hva jeg leste i BT i dag (Langeland), så ville Nilsen heller ha Kalven enn Yaw. Håper han ville ha begge i så fall, for Yaw har vært en åpenbaring. Har likt godt at Nilsen har sluppet til en haug med unge spillere (Hansen, Brandsdal og Yaw. Kanskje ikke en haug, men mer enn vi har sett på lenge hos Brann).

 

Tiden for skandaler er nok ikke over i Brann.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gudd bai søkker! Blir nesten som påskeaften/bursdagen/julaften på en og samme kveld nå, synd at tomsingen fortsatt har en jobb der...

 

ja dette var voksent. påskeaften/bursdagen/julaften? RBH har hentet Gustav, Mjelde, Austin+en 7/8 spillere til, satt i gang i gang en storstilt talentsatsing som vi allerede ser gode resultater av. Ikke for å diskutere RBH nå, for fortid er fortid...Men synes ikke at RBH har gjort noe særlig skade. Mer positivt syns nå jeg. Mjelde fikk ekstremt lite ut av laget i 2008 og Steinar gjorde det ganske så dårlig i fjor...Ett mirakel at vi fikk 5.plass i fjor med han som trener. Kudos til spillerne :thumbup: . Men greit med miljøskifte...

Nå må vi huske på at det var Bjarne Berg som skaffet Mjeldn til klubben. Gustav har blomstret i år, så kreds til RBH for at han. Austin ser Hardball som en dårlig invistering, noe som jeg faktisk sier meg enig med i forhold til at han kostet 10 mill. Missforstå meg rett, Austin er en meget bra spiller, men vi kunne fått mye mer for 10 mill. Talentsatsingen er noe som er bra, men dette han ikke RBH ha kreds for elene for det er så mange andre faktorer enn han som er inni bilde.

 

Tror Nilsen blir bra her som leder for det sportslige og det gleder meg at det blir litt skifte. Samarbeide med de tre (Nilsen, RBH og Moldestad)tror jeg blir meget bra! Men er planen og få inn ny hovedtrener?

 

Helt fra Hardball kom inn i bildet så har de jo ansvaret for alle spillere de har vært med på og finansiert hvis du skal være så A4 på det...Hva legger du i fått mye mer? det var jo i den posisjonen vi trengte spillere...Landslagsspillere er det vanskeligere å få presset ned prisen på og han er jo ganske ung...Når du snakker om talentsatsingen så fremgår det jo tydelig at du prøver å få alt han har gjort til å være negativt. Lett å gjennomskue. Det er virkelig ikke mange andre faktorer inne i bildet. Han har ikke vært trener for talentene, så i følge deg så kan ingen få æren forutenom spillerne selv :roll:

Lenke til kommentar

Etter hva jeg leste i BT i dag (Langeland), så ville Nilsen heller ha Kalven enn Yaw. Håper han ville ha begge i så fall, for Yaw har vært en åpenbaring. Har likt godt at Nilsen har sluppet til en haug med unge spillere (Hansen, Brandsdal og Yaw. Kanskje ikke en haug, men mer enn vi har sett på lenge hos Brann).

 

Tiden for skandaler er nok ikke over i Brann.

har du en link til denne saken? har ikke lest den og har heller ikke fått med meg dette...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Det blir ingen revolusjon bare av å flytte rundt på folk i organisasjonen. RBH og Nilsens ressurser er vel nøyaktig like tilgjengelige nå som de var før. Men om man mener ting blir bedre av nye stillingsbeskrivelser, så gjerne for meg.

 

 

vi må bare få overskudd nok til å bli konkurransedyktige over tid, så blir det nok en revolusjon skal du se ;)

Lenke til kommentar

Nei, er ikke noe supporter av noen som helst TL-lag. Liker bare å bidra. :wee:

 

Hvis jeg skulle ha holdt med noen lag, hadde det vært VIF. De er jo herfra, og foreldrene holder også med dem. Følger ekstra godt med på dem, men vil ikke kalle meg selv supporter akkurat.

Lenke til kommentar

Eg forstår :D

 

Eg er heller ikke Brann supporter. Har ikke noe spesielt forhold til laget. Bare hater store deler av supporterne eg. De er en gjeng sopere. Men kun de som parkerer som noen idioter på Landås. Resten er stort sett allrighte dyr vil eg si ;)

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

dårlig kamp i går ja... Ser bra ut i starten av kontringene, men det går liksom ikke fremover, alle passinger går 1m for langt bak og det blir trangt og for tregt

 

 

kunne vel ikke møtt stabæk på en bedre dag enn i går, de er i ræva form og kampen spilles på ullevål(sånn det skrives?) som nesten er fordel oss pga naturgress...

 

og gustavino...... huff, har ikke telling på hvor mange angrep som stoppet opp pga han i går..

Endret av -silenz-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...