Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Nå har vi fått vår egen kategori, regner med vi vinner kampen om den beste klubbkategorien i hvert fall. Selv om det vel blir vanskelig å hamle opp med United-aktiviteten.

 

Ellers en herlig fotballkamp i dag med mye spenning. Bakke irriterte meg grenseløst defansivt der han hele tiden bare laffet rundt uten å gå i press, men samtidig kjempet han herlig i andre enden av banen.

 

Er fortsatt mye rust ute og går. Men Yaw må det bare satses på, ikke bare veldig solid defansivt, men et farlig våpen på dødballer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har vi fått vår egen kategori, regner med vi vinner kampen om den beste klubbkategorien i hvert fall. Selv om det vel blir vanskelig å hamle opp med United-aktiviteten.

 

Ellers en herlig fotballkamp i dag med mye spenning. Bakke irriterte meg grenseløst defansivt der han hele tiden bare laffet rundt uten å gå i press, men samtidig kjempet han herlig i andre enden av banen.

 

Er fortsatt mye rust ute og går. Men Yaw må det bare satses på, ikke bare veldig solid defansivt, men et farlig våpen på dødballer.

Herlig :D Kansje aktiviteten vil stige litt!

 

Helt enig ang Bakke. Han var dårlig i dag. Mye stygge taklinger, mye dårlige passninger og for lite ro i spillet hans.

Lenke til kommentar

Problemet med disse omtalte er at alt skal være så utrolig negativt og de liker å blande inn RBH i alt de kan av tråder.

Dessuten tåler de ikke at noen sier imot de og deres saueflokk.

Slik forsuring av debatter hadde vært fint å slippe :) .

 

Så kommer de hit så får vi håpe det finnes håp for alle ja.

Lenke til kommentar

Litt enig der Step_up. Syns det suger og være på bataljonen.no for det virker som at enkelte der inne MÅ ha rett og MÅ være best. Irriterende i lengden. Er selv ikkje med i bataljonen. Må nok flytte nærmere byn før eg gidder det.

 

Tilater dere mer små dialekts ord her inne på brann delen foresten, Dotten? Det er tross alt et brann underforum nå :)

Lenke til kommentar

Problemet er at vi fra fana ikke forstår hva fjoddikkene sier når de skal skrive "dialekt".

 

Synes ikke Sævarsson gjør en god kamp. Jeg synes fortsatt han mangler teknikk og pasningsfot. Gylfi vant 2 hodedueller, ellers gjorde han vel ingenting?

Ellers er det artig å se at motstanderne har sånn respekt for Huseklepp at han kan gå fra hjørneflagget til motsatt side av 16 meter uten at de tørr sette inn en takling.

 

Yaw gjør en kjempekamp. Gi den mannen litt trening på å treffe mål med hodet, og vi har en gud i feltet! Opdal gjør mye rart, og viser lite matchvinneregenskaper, men vi får håpe det bedrer seg. Mjelde i midten er jo en åpenbaring i forhold til å gjemme han bort på kanten. Cato Hansen gjør en god figur når han kommer inn (jobber som Park for å få ballen. Sånt liker vi!).

 

Stødige Ørn gjorde fryktelig mye rart. Hadde det var Yaw som holdt på slik hadde han nok spilt sin siste kamp på noen uker. Håper han kommer sterkere tilbake neste kamp.

Lenke til kommentar

nei, skulle likt å hatt hovland, kalvenes og helstad i brann igjen. Synd pengene ikke rekker :(

Hovland har aldri vært i brann, men mener Yaw er like god som hovland. Kansje litt optimistisk, men det føler eg virkelig!

 

 

når Yaw blir invitert på prøvespill hos storklubber, så skal jeg være med på den. inntil da holder jeg en knapp på Hovland ;) .

Men Yaw hadde en bra kamp mot Sandefjord, for all del. Forutenom det ene målet da, selvfølgelig...

Lenke til kommentar

nei, skulle likt å hatt hovland, kalvenes og helstad i brann igjen. Synd pengene ikke rekker :(

Hovland har aldri vært i brann, men mener Yaw er like god som hovland. Kansje litt optimistisk, men det føler eg virkelig!

det vet jeg, men det var de 2 siste jeg mente.. gadd bare ikke å gjøre noe mer ut av innlegget

Lenke til kommentar

nei, skulle likt å hatt hovland, kalvenes og helstad i brann igjen. Synd pengene ikke rekker :(

Hovland har aldri vært i brann, men mener Yaw er like god som hovland. Kansje litt optimistisk, men det føler eg virkelig!

 

 

når Yaw blir invitert på prøvespill hos storklubber, så skal jeg være med på den. inntil da holder jeg en knapp på Hovland ;) .

Men Yaw hadde en bra kamp mot Sandefjord, for all del. Forutenom det ene målet da, selvfølgelig...

Hovland har farten Yaw ikke har. Det syns jeg er den største forsjellen. Yaw er dog bedre på hodet. Såg litt av Hovland i fjor i Sogndal, og han var god, men etter det jeg har sett av Yaw så langt (sandefjord, molde og treningskampene i vinter) så ser jeg ikke på Hovland som en MYE bedre spiller. litt er han nok, men ikke det helt store. Tror Yaw kommer til og utvikle seg til en stor spiller! Yaw og Hovland som landslagsstoppere i 2016 VM? :)

Lenke til kommentar

nei, skulle likt å hatt hovland, kalvenes og helstad i brann igjen. Synd pengene ikke rekker :(

Hovland har aldri vært i brann, men mener Yaw er like god som hovland. Kansje litt optimistisk, men det føler eg virkelig!

 

 

når Yaw blir invitert på prøvespill hos storklubber, så skal jeg være med på den. inntil da holder jeg en knapp på Hovland ;) .

Men Yaw hadde en bra kamp mot Sandefjord, for all del. Forutenom det ene målet da, selvfølgelig...

Hovland har farten Yaw ikke har. Det syns jeg er den største forsjellen. Yaw er dog bedre på hodet. Såg litt av Hovland i fjor i Sogndal, og han var god, men etter det jeg har sett av Yaw så langt (sandefjord, molde og treningskampene i vinter) så ser jeg ikke på Hovland som en MYE bedre spiller. litt er han nok, men ikke det helt store. Tror Yaw kommer til og utvikle seg til en stor spiller! Yaw og Hovland som landslagsstoppere i 2016 VM? :)

 

 

vi får se etterhvert om Yaw blir invitert på prøvespill hos storklubber. Da vil jeg nok være enig med deg ;) ...Tror nok både Rogne, Reginiussen og Nordtveit kommer til å være før disse to i køen. Kanskje Lars Sætra og ett par til. Sætra er spesiellt en spillertype som hadde passet i utlandet...Vil ikke bli overrasket om han blir invitert på prøvespill hos United. Spillende stoppere er jo Uniteds varemerke. Ballsikkerhet ikke minst.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Det var vell mer drømme tenkning ^^ Tror forsatt Yaw kan bli veldig god! Så klart har du spillere som Rogne, Hovland, NORDTVEIT og Sætra som du nevner som har større potensial, men så er det og se hvordan de klarer og utvikle det. Tror faktisk Sætra hadde passet bra inn i spania med den offansive holdningen sin. Om han klarer og bli god nok vil tiden vise.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...