Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nr. 28 sugde jo helt sykt i dag!

9365974[/snapback]

 

Dette sier det meste om hvor lite du kan om norsk fotball.

9366037[/snapback]

Ehm... du skrev selv: "Greit nok at Bjørnson ordnet 1-1, men han spiller så latterlig dårlig. Han tar ingen løp, vinner faktisk ikke så veldig mange hodedueller og er meget treg."

Lenke til kommentar

Herregud for ein elendig kamp av Brann. Mangla det meste egentleg, pasningskvalitet og innlegga var svært dårleg, veldig mykje rot.

 

I andre omgang var det stort sett spel mot eitt mål, eitt mål når 5 minutt gjenstår er då for dårleg.

 

Samtidig var det fleire grusomt unødvendige gule kort, spesielt Moen og Andresen. Uprofesjonelt å miste hovudet i den situasjonen for Moen og ikkje minst Andresen, kapteinen, som snakka på seg kortet og mister neste kamp.

Lenke til kommentar
Nr. 28 sugde jo helt sykt i dag!

9365974[/snapback]

 

Dette sier det meste om hvor lite du kan om norsk fotball.

9366037[/snapback]

Ehm... du skrev selv: "Greit nok at Bjørnson ordnet 1-1, men han spiller så latterlig dårlig. Han tar ingen løp, vinner faktisk ikke så veldig mange hodedueller og er meget treg."

9366130[/snapback]

 

Hva er poenget ditt`?

Lenke til kommentar
Nr. 28 sugde jo helt sykt i dag!

9365974[/snapback]

 

Dette sier det meste om hvor lite du kan om norsk fotball.

9366037[/snapback]

Ehm... du skrev selv: "Greit nok at Bjørnson ordnet 1-1, men han spiller så latterlig dårlig. Han tar ingen løp, vinner faktisk ikke så veldig mange hodedueller og er meget treg."

9366130[/snapback]

 

Hva er poenget ditt`?

9366595[/snapback]

Vel, er ikke den som ser mest norsk fotball, men slik jeg kan forstå innlegget ditt så synes ikke du heller at Bjørnsson gjorde noen god jobb i dag. Hvorfor sier det da hvor lite jeg kan om norsk fotball?

Lenke til kommentar
Uansett, når er bortekampen mot Suduva? Er det nå på onsdag eller neste uke?

9366866[/snapback]

Det er nå på onsdag.

 

Ah, gleder meg over at Andresen må stå over neste kamp. Både fordi vi får se hvordan det er å spille uten "den utrolige" Andresen. Og fordi det siste kortet hadde kommet før eller siden, og jeg vil heller at spillerne skal sone nå, enn senere i sesongen.

 

Håper dette er lagoppstillingen mot Sandefjord: Opdal, Hanstveit, Siggurdson, Walde, Guntveit, P.V. Moen, Fakiri, Bakke, Huseklepp, Helstad og Winters/Sjöhage.

Lenke til kommentar
Helsike dette kommer til å bli en spennende høst. LSK er i siget, Viking er sterke hjemme og har fem hjemmekamper igjen (og bare tre borte). I tillegg har vi Stabæk, som har dabbet litt av i det siste, men som fortsatt er med.

 

Kommer ikke til å få sove om natta  :cry:

9366839[/snapback]

Du må ikke glemme gode gamle RævBK, som nå er "dær dæm schka vær" iflg glade forumister med bart og blodkarsk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...