Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Seriegull hadde sjølvsagt vore fabelaktig, men det er endå ein lang vei fram. Eg ser på LSK og Stabæk som dei to største utfordrarane. Sjølv om RBK ligg ti poeng bak betyr ikkje det at serien er avgjort.

 

Edit: Dumt at siste kamp blir spelt i Tromsø, hadde blitt endå større fest i Bergen om kampen gjekk på stadion. Sett at det blir gull sjølvsagt. :p

 

Håkon Opdal, Martin Andresen, Jan Gunnar Solli og Thorstein Helstad er forresten aktuelle mot Argentina den 22. august. Ser skummelt ut for Helstad desverre, men det kan bli ein artig kamp.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Synes det er rart at Helstad vil spille den kampen. Norge har flere gode spisser (Carew, Iversen, Braaten osv.). Brann har ikke råd til en skadet Helstad.

9277339[/snapback]

er jo ikke rart at han ville spille mot alle de stjernene, er jo langt fra sikkert at han får den muligheten igjen i karrieren. Men jeg ser helst at han ikke spiller den kampen siden jeg heller vil ha han i innspurten

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Tipper at det blir ca 4-0 idag. FK Suduva er et lag som bare MÅ bli slått.

Når det gjelder tippeligaen er jeg redd for at vi roter det bort, igjen.

Men man må jo være optimistisk. Tror og håper at RBK IKKE greier å vinne serien i år.

Lenke til kommentar
2-1, ja! God nyhet dette. Selv tapte jeg 4-3 med mitt lag :<

9297518[/snapback]

Er dette en god nyhet? Brann kunne ha vunnet dette 5-0 om de hadde spillt normalt. Dette er et dårlig resultat for nå trenger Suduva kun å vinne 1-0 på hjemmebane.

 

Klarer ikke helt å se så positivt på dette resultatet.

9298116[/snapback]

Jeg tror regnet ødela mye i dag. Men regnet gjorde ikke cornerne elendige.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...