Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan homofile onanere til eget speilbilde?


E.T

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg liker ikke mannekroppen noe særlig og jeg vil IALLEFALL ikke nappe løken til den feite kroppen min  :!: 

 

Takk og lov for kvinnekroppen, den er mye mer interresang!!

7147263[/snapback]

 

men det er vel mindre relevant, med mindre du er homo?

 

noen homofile her som kan gi et bedre svar i tråden? Spørsmålet er jo ganske interessant, og dette er absolutt ikke homohets.

Lenke til kommentar
Det har jo ingenting å si om man er homo eller hetero.

7147840[/snapback]

er du helt sikker på det? Med dette svarer du nei til trådstarter, ettersom vanligvis ikke onanerer til eget speilbilde.

 

Hvis man er homofil tenner man jo på kropper av samme kjønn. Hvis man da er eksempelvis jente, lesbisk og har ekstremt fin kropp, så burde det jo være legitimt å spørre om vedkommende blir opphisset av å se seg selv.

Lenke til kommentar
Det har jo ingenting å si om man er homo eller hetero.

7147840[/snapback]

er du helt sikker på det? Med dette svarer du nei til trådstarter, ettersom vanligvis ikke onanerer til eget speilbilde.

 

Hvis man er homofil tenner man jo på kropper av samme kjønn. Hvis man da er eksempelvis jente, lesbisk og har ekstremt fin kropp, så burde det jo være legitimt å spørre om vedkommende blir opphisset av å se seg selv.

7147976[/snapback]

 

Ja, jeg er 99% sikker på det. Hvis man tenner utpreget på seg selv, så må det i såfall være en egen legning.

 

Homofili handler ikke bare å tiltrekkes av en av samme kjønn, men også det å kunne forelske seg i en av samme kjønn.

Lenke til kommentar
Homofili handler ikke bare å tiltrekkes av en av samme kjønn, men også det å kunne forelske seg i en av samme kjønn.

7153048[/snapback]

Er det ikke sånn at ordet Homofil betyr å være tiltrukket av samme kjønn ? Noe som vil gjøre din påstand til feil Darkness.

 

Noen som kan bekrefte ?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Homofili handler ikke bare å tiltrekkes av en av samme kjønn, men også det å kunne forelske seg i en av samme kjønn.

7153048[/snapback]

Er det ikke sånn at ordet Homofil betyr å være tiltrukket av samme kjønn ? Noe som vil gjøre din påstand til feil Darkness.

 

Noen som kan bekrefte ?

7153124[/snapback]

 

Tja, kan jo bekrefte at Darkness snakker om akkurat det samme ... :p

Lenke til kommentar
kan vel oppsumere det slik:

 

- JA, homofile kan onanere til eget speilbilde hvis de liker det

- JA, heterofile kan også tenne av å se seg selv

- NEI, alle homofile tenner selvfølgelig ikke av å se på seg selv

- NEI, en heterofil trenger heller ikke å tenne av å se på seg selv

7166326[/snapback]

 

:roll: men det bør jo i så fall være en større andel homofile som tenner på eget speilbilde, ettersom de faktisk vanligvis tenner på tilsvarende kropper (samme kjønn).

Lenke til kommentar

kanskje? aner ikke jeg..

 

hvorvidt man tenner på sitt eget kjønnsorgan tror jeg egentlig er totalt likegyldig homo-/heterofil legning. For alt jeg vet er det en egen "legning" for de som tenner på seg selv?

 

hvis man derimot ser organet i speilet, og forestiller seg at det ikke er ens eget, vil jeg tro andelen er høyest hos homofile som tenner på det.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...