Gå til innhold

Firefox tråden (Spørsmål, råd, nyheter o.l.)


Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sliter med å kjøre diskusjon.no i Firefox. Kjører det i IE nå, og det er trasig.

Problemet er at bilder ikke vises. Det gjelder alt av bilder, for eksempel "Svar"-knappen. Noen som har hatt samme problemet og/eller kan hjelpe? :)

ting som ikke vises har ofte med ad-block å gjøre...

Deaktiver en stund å se om bildene vises...

Lenke til kommentar

Jeg sliter med å kjøre diskusjon.no i Firefox. Kjører det i IE nå, og det er trasig.

Problemet er at bilder ikke vises. Det gjelder alt av bilder, for eksempel "Svar"-knappen. Noen som har hatt samme problemet og/eller kan hjelpe? :)

ting som ikke vises har ofte med ad-block å gjøre...

Deaktiver en stund å se om bildene vises...

 

er det det samme som gjør at men ikke kan skrive ut mere en 1 side på papiret fra nettsidene til komplett ?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

De ligger under nylig merket inntil jeg har lagt til så mange andre bokmerker at de faller ut av den listen.

Vanligvis lagrer jeg bokmerkene der de skal være men av og til glemmer jeg det eller bare trykker på bokmerk denne siden f.eks. Tenkte at de skulle havne en plass på bokmerkemenyen da også men det er vel feil da......

 

Det skulle hett "Skjulte bokmerker" i stedet for "Usorterte bokmerker". Det ville vært mer logisk sånn som usorterte bokmerker oppfører seg.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
Gjest Slettet+9871234

Vel, det faktum at du formaterer maskinen har vel litt å si?

Ellers burde du vel sjekke at Firefox ikke er satt til å bruke dine egne innstillinger for å huske historikk? Meg bekjent skal passord huskes automatisk, eventuelt kan du jo lete litt på addons.mozilla.org og se om du finner et passende programtillegg som kan gjøre jobben for deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...