Gå til innhold

Death Note Anime - spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Tviler på han gjør det.Husker ikke så mye av mangaen lenger men skal eg gjette så vil han ikke det fordi Light har jo lyst til å være gud og det funker ikke om han skal bare leve halvparten så lenge  :ermm:

7146657[/snapback]

 

Men siden han har tenkt til å bli gud så har han kanskje lyst til å få øynene siden han da får mer makt. Men det får vi se i neste episode (så lenge ingen manga lesere kommenterer noe her) :]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OP, Sumomo mo Momo mo, Black Lagoon og Death Note. Tror det skulle være de jeg følger med på nå.

 

Holder også på å se ferdig Monster og Blood+

 

Naruto gidder jeg ikke. Ikke før de går tilbake til storyen ivertfall. +at det er jo ørten hundre andre serier der ute som jeg ikke har sett, kan sikkert være syk inne i over en mnd og ha nytt materiale til 3-4 timer hver dag uten problemer.

Lenke til kommentar
Egentlig ikke, hvis du får en episode pr. 3'dje kapittel. Så vil du få ca 40 episoder. Det er jo egentlig en ok lengde på en serie, alle seriene trenger jo ikke være 100eps+

7161637[/snapback]

 

Er enig med det, men mangaen til death note er litt avvikende fra all annen manga jeg har lest. Det er sykt med tekst for å være manga :D eg kunne lest hele one piece mangaen på tiden eg brukte på de 108 chapterne av death note. Men det er jo mye tekst i episodene og vel ;) må se å få lastet ned den nyeste.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

De fleste har vel sett episode 7 nå, og da er det på tide å starte opp diskusjonen litt. Denne bemerkelsesverdige episoden var helt ubeskrivelig bra, og en følelse traff meg som sjelden opplever.

 

Light overbeviser igjen, men om han klarer å ta opp kampen med den mystikse "L" er på ingen måte klargjort. Jeg tipper vi kan vente oss mye spending rund Death Note. Om Death Note vil bli liggende på toppen av min favorittliste, er det løsningene videre som vil bestemme.

 

Faktumet er at serien tar kaka og trer veldig godt frem. Jeg må inrømme at jeg er skeptisk til hvordan det vil gå fremover, med det virker lovende ut, hvis de ikke (som vår kjære Naruto) hopper over til fillere - noe som blir helt feil.

 

Nå vil jeg nå høre deres synspunkter, ved at jeg åpner en ny poll :cool: :

Beskriv Death Note. Liker du det eller ikke? Begrunnelse kreves!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...