Gå til innhold

Få brukernavnet ditt vurdert! Les første post!

:---{D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

cashstillrules:

Penger eier fremdeles? Visst gjør de det, men jeg skjønner ikke helt poenget. Mangel på stor forbokstav ødelegger. 3/10

... Faen.

jonas_blomster: Du heter visst Jonas, og du liker blomster. Kult nok :p 6/10

Endret av Arinomi
Skrevet

Markusll: Greit nick som klinger bra. Ikke så alt for vanskelig å huske heller. De to L'ene på slutten vet jeg ikke hva jeg synes om, men det er sikkert greit nok.

8/10

Skrevet

Forkortelse for et eller annet. Hvis det ikke står for Journal of Fluid Mechanics som er en rapport for avisa på Cambridge University, så vet ikke jeg. Ikke så lett å huske, og ikke har jeg sett deg før. Det kombinert blir en dårlig karakter egentlig!

3/10 :(

Skrevet

SkyMarshall

Liker det ikke, minner meg om en person som er mye bedre enn andre folk..

Sånn som paladin i wow :p

1/10

Skrevet
SkyMarshall

Liker det ikke, minner meg om en person som er mye bedre enn andre folk..

Sånn som paladin i wow :p

1/10

8779076[/snapback]

MaSo: Ikke generelt så stor fan av store bokstaver mitt i nicket. "Maso" hadde vært mye bedre. :) 4/10 - ikke spesielt fengende heller.

Skrevet

loathsome

Sjekk profilen min, men men skal ikke klage på din mening ang. Nicket mitt.

SkyMarshall

Liker ikke paladin eller kids som har leid seg en korea for å bli Grand Marshall eller hva F det nå enn heter, liker ikke alliance på wow heller å det der er et typisk alliance nick! :!:

*IKKE VURDER MEG*

Skrevet

SkyMarshall: hadde ikke bildet vært der, hadde jeg glemt nicket på null komma niks. Kanskje er det pga jeg ikke får noe assosiasjoner ved navnet. Karakter 5/10 - middels

Skrevet

jonas_blomster...

Ikke har du stor forboskatv, ikke passer jonas og blomster sammen, og den understreken ble litt "out of place"

Hvis dette var med hensikt: 7/10

Hvis det ikke er det; 2/10

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...