Gå til innhold

Julebruskongens Fanclubb! - 855 Liter i år!


Plakkulv

Anbefalte innlegg

VG Nett hadde med en flaske med julebrus fra Hamar Bryggeri slik at Egil Fredriksen skulle få smake en annen populær variant. Men dommen var nådeløs.

 

- Dette her er ikke julebrus i det hele tatt! Det smaker champagne-brus - og kanskje litt eple. Og så er den brun. Julebrus skal være rød, slår Fredriksen fast.

 

Etter den kommentaren der, kan han få brenne i helvete for min del :)

7096660[/snapback]

Den beste julebrusen er uansett den brune pærebrusen fra Ringnes med nisse på i glassflaske.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vill også ha poll. Stå på:)

7097174[/snapback]

 

 

Takk for støtten :)

 

Hadde et prosjektt på skolen for en stund siden hvor vi hadde om Egil Fredriksen, så vi ringte og pratet med han faktisk :D Vi hadde snakket med ordføreren herfra som syntes at han var et dårlig eksempel for unge med å kjøpe så mye brus. Så fortalte vi dette til Egil og han lo og inrømmet at han kanskje var et dårlig eksempel for tjukke barn. Men han skulle drikke like mye i år og :!:

Lenke til kommentar

Faen, glemte å kjøpe en julebrus idag...

Det er alltid like ekkelt hver gang jeg ender opp med en flaske i håp om at de nå har laget en Julebrus som smaker noe annet enn mystiske kjemikalier, men jeg har faktisk ikke smakt Aass varianten. Aass har jo noe av norges aller beste øl, så kanskje julebrusen deres ikke er så verst heller?

Lenke til kommentar
VG Nett hadde med en flaske med julebrus fra Hamar Bryggeri slik at Egil Fredriksen skulle få smake en annen populær variant. Men dommen var nådeløs.

 

- Dette her er ikke julebrus i det hele tatt! Det smaker champagne-brus - og kanskje litt eple. Og så er den brun. Julebrus skal være rød, slår Fredriksen fast.

 

Etter den kommentaren der, kan han få brenne i helvete for min del :)

7096660[/snapback]

Julebrus skal jo for svingende være rød!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...