Gå til innhold

Julebruskongens Fanclubb! - 855 Liter i år!


Plakkulv

Anbefalte innlegg

Hvem er det han snakker med på slutten av den videoen, forresten? Tydeligvis noen som lurer på hvorfor han holder på og stønner og bærer seg nede i kjelleren....  :p

7530956[/snapback]

Jeg tipper mora, som samtidig skulle si ifra om at det var middag.

 

Åja, er du sikker, Plakkulv?

Endret av Redline
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM
Utrolig lite morsom og vanvittig trasig fyr. Skjønner ikke at folk gidder å bry seg om han.  :ermm:

7538900[/snapback]

Slike innlegg kan man klare seg uten i "Julebruskongens Fanclubb!". :mad:

Lenke til kommentar

Her sitter jeg, og leser på vg.no.. Også kommer jeg over julebrus kongen atter engang.. Jeg får veldig lyst til og se filmen, men sitter her med en kompis som aldri har hørt om julebrus kongen før :p Haha, vi slo rett på 1 episode :p det vil si selve julebrus smakingen.. Begge lo godt, og så søkte vi opp julebrus kongen på google og kom over det med bassenget.. Dette må være noe av det mest hysterisk morsomste lættis greia jeg har sett i hele mitt liv! høres jo regelrett ut som om selveste egil kommer idet han "puler" bassenget :p Dette var genialt, hvis noen får flere filmer av denne karen, håper jeg de blir lagt ut her :p Ps.. sølvjakka var sjarmerende.. Jo og en ting til, ler jo så mye... HVem i huleste var personen som ropte? Modern?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...