Gå til innhold

Julebruskongens Fanclubb! - 855 Liter i år!


Plakkulv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han kjøper over 700 liter julebrus i året for å ha nok til to liter hver dag. Det var han som sørget for at Aass Bryggeri ikke ble lagt ned. Når han var i avisa kjøpte han 25 eksemplarer av samme avisa. Og han er hobbyfotograf. Han er kanskje det særeste, mest spesielle menneseket jeg vet om.

Lenke til kommentar
Har ikke helt skjønt hva som er så spesielt med han egentlig jeg? :ermm:

Godt poeng, egentlig. Finn noen av de klassiske YouTube-videoene av ham, og se dem. Denne mannen gir begrepet "original" helt ny betydning. Tror du skal lete LENGE etter maken til spesiell type.

 

Denne mannen må dessuten være mer paranoid enn meg. Finnes sikkert bankhvelv som er dårligere sikret enn gangen til Egil Fredriksen. Haha, dette må være tidenes julekalender!

Lenke til kommentar
Da har ikke du samme humor som de fleste i denne tråden Melisma. Jeg veit ikke helt hva det er, men fyren er jo hysterisk morsom.

 

Hm, jeg kan ihvertfall ikke skjønne av disse 2 episodene at han er så utrolig morsom.. Disse to gutta som var med i reportasjen, sto og flirte som to småjenter bare av ingenting.. Skjønte ikke stort egentlig. Men skal gjøre som TwinMOS sa og sjekke gamle youtube filmer, så skal jeg se om han er så morsom som folk skal ha det til..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...