Gå til innhold

hva skal du gi julegave til kjæresten?

dragon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ga min kjærste 2volcom tee's, volcom sokker og parfyme osv.:)

Var det for lite?;O Har vært sammens snart 2månder.

Håper hun liker det, får vell snakke med henne når hun åpner det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ati: Det høres ut som en knallgave etter så kort tid. Det er ofte usikkert hvor mye man skal bruke, men jeg tror du traff blink der. Du må ihvertfall ikke føle at det var for lite, da det virker som det gikk en del tanke bak gaven.

Skrevet

Var ikke kjæresten men... Kjøpte lite sett til henne. Sølvsmykke med passende øredobber..

Hu var med å valgte dem selv så blir jo ikke en overaskelse, men hun ble meget fornøyd. <3

Tenkte jeg kunne gi henne hjemmemekka gavekort av noe slag... Forslag motaas med takk...

Skrevet

Kjøpte en topp og bukse til 500kr jeg. Synes det var bedre å kjøpe noe hu kan bruke, ikke noe som bare står å støver som f.eks bamser og alt det der. Det gjorde vi når vi nettopp hadde blitt sammen (nå har vi vært sammen i over 2 år)

Skrevet
Jeg har ingen kjæreste. Kanskje like greit, jeg synes det er så vanskelig å finne den rette gaven. Nå er jo jeg en gave, da.

7569076[/snapback]

Hvis du er en gave, så er jeg rette personen å gi den til...

(Nei, jeg har ingen kjæreste å gi gaver til heller :( )

Skrevet

Hun fikk et par stoore villsvintøfler, undertøy, et korsett, og en ring fra H&M til 29,90,-, uten at jeg tok av prislappen, hehe ... Ringte senere i kveld og ba hun gå til en hylle og flytte litt på et bilde, bak der lå det en ordentlig ring.

Skrevet
Veske fra Friis og en vibrator av typen Mr. Rabbit.

7571272[/snapback]

Ehm, sa ikke jeg at jeg ønsket meg dobbeldong, lilla?

LarsP fikk en coctailvest fra Moods Of Norway og en svart skjorte fra LEE.

Skrevet

Husk at en gave er like mye verdt som den kjærlighet den er kjøpt med. Tenk ikke bare i enheter, kroner og ører - gutter og jenter.

Skrevet
Husk at en gave er like mye verdt som den kjærlighet den er kjøpt med. Tenk ikke bare i enheter, kroner og ører - gutter og jenter.

7573982[/snapback]

Det har du rett i, men! Think outside the box

• 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...