Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!

Wackee

Anbefalte innlegg

Skrevet

MartinF:

Hvem liker ikke King of Queens? :D

Fin kvalitet, bra med hvitt bakgrunn og ramme.

Men litt uorginalt. ;)

8/10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Atir_: liker avataren pga lyssettingen. Lyseblå farge over hele greia gjør den stråler mer. :) Men hvem den skal forestille vet jeg ikke. 7,5/10

Skrevet

Jokko88

Får litt mye sommerfølelse til å være midt på vinteren er jo kommt snø å greier nå...

Men hadde passa ypperlig til sommer, men siden det er vinter 5/10

Skrevet (endret)

Best0

Syns ikke noe særlig om avataren din.

Dårlig kvalitet, man ser ikke skriften, ser vel bare "I'm pretty gangster myself" og en mann i en dress.

3/10

Endret av Hansen
Skrevet

Matsemann: Artig med solbriller bak på hunden, men bildet er litt for lite til at man ser hva det er med engang(ikke at du kan gjøre noe med det da).

5/10

Skrevet (endret)

Adey: Halo inspirert avatar ser jeg. Fine farger og stort sett god kvalitet på bildet. Var litt ekkelt å se hva det var de første sekundene. 8,7/10

edit: dammit. :) Andeby: Har vurdert din før og sier det igjen, donald eier. 10/10

Endret av Brian_N
Gjest Slettet+312
Skrevet

hmm... synes så mye muskler er på grensa til stygt... minus for det.... likte svart-hvitt. litt kjedelig kansje

6/10

Skrevet (endret)

Daffylaffy:

Liker ikke menn i bar overkropp :p dårlig kvalitet og. 2/10

EDIT: kan hende det, men aner ikke hvem han er :p

Endret av Nellemann
Skrevet (endret)

daffylaffy: Arnold er en hard fyr det, og alltid arti å se han i filmer osv. Men i en avatar synes jeg ikke akkurat han passer. Men + fordi det er arnold da. lite - fordi det er svart/hvitt :) 6.8/10

MartinLande: Litt liten avatar kansje, litt vanskelig å se detaljene i bildet og hva egentlig meningen med bildet er. Men fargene er friske og er et blikkfang 9,3/10

Endret av Brian_N

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...