Gå til innhold

Omtale av Company of Heroes (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillet er helt genialt. Lekkert, spillbart og ikke minst med et enormt potensiale for å utvikle sin egen spillestil. Hvert brett kan løses på mange måter, men man har ikke spesielt god tid ti lå bygge opp en diger hær. Kommer man seg ikke avsted med en gang er stort sett løpet kjørt. Jeg syntes spillet er vanskelig, men vet så inderlig godt at det burde gå an å vinne. Utfordringen er å klare og håndtere flere fronter samtidig, for her skjer det ting hele tida.

Multiplayer har jeg enda ikke testet, men jeg har et par kompiser som spilte hele helga og det var visst bare helt sjef. Dette spillet blir neppe en døgnflue, snarere noe andre produsenter prøver å leve opp til. :)

Lenke til kommentar

Eg kjørte igjennom Tutorialen i natt, og likte det eg fikk prøve meg på. Kontrollene satt som eit skudd, ekte Relic kvalitet over heile linja. Slik som i Homeworld spillene,bare ikkje så detaljert. Grafikken er det ingenting å si på,lydene er også veldig bra. Skal kjøre igjennom demo-kampanjen seinere i dag.

 

Er faktisk...eg kan ikkje huske det siste landbaserte RTS-spillet eg virkelig spillte, etter å ha spillt Homeworld hardt og lenge fenget det liksom ikkje å vere fastlåst til bakken :p

Lenke til kommentar

Spillet er helt genialt, har spillt det så mye jeg kunne. Har vel vært tilgjengelig i litt over en måned allerede. Jeg har hvertfall spillt det siden 15 september.

 

Når det gjelder kommentaren om "kontrollering av panserkjøretøyene" så krever det litt micromanagement. Spillet har jo en funksjon der man velger hvilken retning man vil at kjøretøy skal peke i. Selvsagt kunne man hatt en automatisk funksjon der kjøretøyet snur i den retningen den blir beskutt fra, men hva om den blir beskutt fra 2 forskjellige retninger? Jeg personlig liker hvertfall at jeg har full kontroll.

 

Noe annet som er helt herlig er hvordan man kan bruke de pansrede kjøretøyene til å knuse hull i vegger og gjerder.

 

Når det gjelder negative sider, så kunne LAN-lobbyen vært litt bedre, savner også å kunne spille med flere spillere en det som per i dag er maks. Dessuten så vil brukere av SLI oppleve en del problemer dersom de ikke patcher spillet.

Lenke til kommentar

Jeg begynner å bli litt frustrert på dette spillet, eller rettere sagt meg selv. Jeg får så grisebank av tyskerene at jeg snart gir opp. Alderen har innhentet meg så jeg klarer ikke lenger koordinere styrker på flere samtidige fronter ;) Ikke har jeg tid til å bygge piggtråd, sandsekker og forsvarverk over hele brettet heller.

 

Men allikevel, jeg anbefaler CoH på det sterkeste, for selvom man får bank så får man bank på en nydelig måte. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...