Gå til innhold

ditt julegaveønske i år?


dragon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I år ønsker eg meg følgende (tilfeldig rekkefølge)

 

1- trekkbelte Med denne kan eg gå lange turer og ikke bli

 

så lang i armen. :p

 

2- Nytt pen og lydløs tastatur uten altfor mange unødvendige knapper. Den eg har nå mangler 1knapp og noen taster må trykkes hardt på.

 

3- Kul jakke og bukse.

 

4- En god og solid havfiskesnelle for røff bruk. Pr idag har eg en som ikke helt holder når man fisker i 2-300meters dyp med 0.5-1kgs søkker. Etter å ha sveivet inn for å skjekke agn føles det som om man har pumpet jern.

 

Kommer ikke på mer. Får eg en av disse så blir eg fornøyd. Dvs alle untatt nr 3. :p

Lenke til kommentar
Er lov å si treningshansker ;) Ønsker slike selv faktisk. De første gangene jeg trente på romaskinen på treningssenteret fikk jeg ganske store blemmer. Er ikke fullt så ille nå lenger. Men alikevel et irritasjonsmoment.

7158338[/snapback]

Har du til hensikt å trene hardt og lenge bør du prøve å unngå hjelpemidler som håndkle rundt stanga når du tar knebøy, hansker når du trener osv. Problemet kommer til å vokse ettersom du legger på flere kilo, men ikke får noe bedre hansker/demping samtidig som du ikke lærer deg til å tåle litt ømhet i hendene/skuldrene.

Lenke til kommentar

Av ting som aldri kommer til å skje..

  • At jula ikke begynner før 1. desember.
  • At Coca Colaen ikke får jule-etikett, eller at cola-reklamen kommer før 1. desember. Når den kommer får man såå julefølelse. :)
  • Altfor masse snø. Itillegg skal den være perfekt kram.
  • God julestemning blant folket generelt og en julenisse som labber rundt på senteret der jeg jobber. :)

Av mer realistiske ønsker derimot..

  • Pioneer DVD-spiller med HDMI-inngang slik at jeg kan få se på den "ville" kvaliteten iforhold til scart.
  • Hjemmestrikka ullsokker i standard grått og hvitt-mønster.
  • Et par gode bøker, faktisk. Helst på norsk.
  • En sesong av en tv-serie jeg ikke har bestemt meg for enda.
  • En cd fra Hed Kandi Records. Helst dobbel-cd med Winter Chillout eller no. Koselig å ha noe høre på, på vei til jobb. :)
  • Stort, grønt juletre som drysser så mye at katta får masse dritt i pelsen. :)

Da er det jul.. :)

Endret av dimiles
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...