Gå til innhold

ReVolt - Noen som husker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

In 2006 Canadian game publisher Throwback Entertainment aquired the liscense and publishing rights to Re-Volt and has confirmed a next-generation version is on the way.

Vups. Var visst Kanadiere. Da er det jo sjanser likevel da. :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener å huske at jeg såg dette spillet under "Games & Activities" i MSN Messenger (tidligere versjon) da jeg hadde spillet installert. Jeg fikk aldri prøvd ut dette, noen som vet hvordan det fungerte igjennom MSN? Multiplayer?

Skrevet
Jeg mener å huske at jeg såg dette spillet under "Games & Activities" i MSN Messenger (tidligere versjon) da jeg hadde spillet installert. Jeg fikk aldri prøvd ut dette, noen som vet hvordan det fungerte igjennom MSN? Multiplayer?

7072256[/snapback]

Det går an å spille gjennom internett ja.

Men jeg får alltid en error... :hrm:

Skrevet
Omg..du skal få en medalje for dette. Hadde HELT glemt av dette spillet jo :(

7072844[/snapback]

Lover du? :hrm:

Klassiker!

Men helvete, så irriterende det spillet er.

7074595[/snapback]

Ja, men hvis du jukser litt, så blir det bedre, skjønneru'. Bare gjør om i filene til bilene.

Skrevet

ReVolt det var så spchaa!! Husker at jeg lagde egene biler og forandret dem sånn at de kjørte fortere osv. Husker Monstertrucken min som pwn alle. Dessverre fant jeg det ut etter at jeg hadde "runda" spillet. Hatet museums bannen, det var hard as. resten var gøy=D

Skrevet
Får ikke downa fra noen plasser, så må bruke torrent..

noen dager til den er ferdig, menmen.. noe å glede seg til :)

7083510[/snapback]

Jeg fikk heller ikke lasta ned fra Underdogs med FF, sannsynligvis siden jeg har referrer logging avslått. Det funka dog helt fint med IE. Samme problemet du har kanskje? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...