Gå til innhold

John Woo's Stranglehold video


Knebel

Anbefalte innlegg

Wow!! Denna greia var det fart i. Må ærlig talt innrømme at dette ikke var den tittelen jeg hadde mest tiltro til. Men etter å ha sett videoen..... :dribble: Det er ikke noe fantastisk og grensesprengende visuellt der, men de har klart å fange det som er typisk for John Woo filmer.. De har gjort en god jobb med å digitalisere Chow Yun-Fat også.

 

Og... Det meste kan plaffes i filler. Sjekk spesielt når han skyter en der du veit, og spesialeffekten 'Tequila ball'. -Jeg fikk litt Desperado feeling av den der.. :)

 

Enjoy

http://dl.qj.net/Stranglehold-8-Minute-Gam...10654/catid/207

(må lastes ned)

 

Edit: mmmmm :wee: måtte bare se den en gang til og mimre litt tilbake til Max Payne spilla.. :)

Endret av Fhj
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt augene min låst på denne tittelen siden starten eg, og det ser jo passed villt ut. Herlig å kunne herje til de ulike områdene i spillet. Blir nok eit kjøpt til min 360 dette ja,vel mest sansynlig. Dey ser nesten for kult ut.

 

@ Nordoelum: Kjøp det til din 360 du også :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

spillet er annonsert for både ps3 og x360, og pc...

 

EDIT: Damn! Slik går det når man bestemmer seg for å skrve med kun en hånd...

Endret av qoutor
Lenke til kommentar

Komisk at mange refererer til at spillet er 'for mye som Max Payne'.. :D Stranglehold er directed og produsert av John Woo;

-Om man kikker på Max Payne inne på Wiki:

The Max Payne series has a major cinematic influence: the Hong Kong action movie genre, particularly the work of director John Woo, which features a great deal of slow-motion, nearly balletic violence.

-Om man kikker på John Woo på Wiki:

In the video game Max Payne there are many homages and references to John Woo. For example, the black suit and tie Max is seen wearing at the beginning, as well as the dual guns and jumping and shooting in slow motion. One of the game's difficulty levels is named "Hard Boiled," and John Woo's name is mentioned as a password for entering into a gangster hideout.

 

Man kommer til en full sirkel her.. Et spill som er plagiat av stilen til John Woo blir igjen plagiert av John Woo's Stranglehold.. :D:D

 

Hahaha Nå måtte jeg bare le :!:

Lenke til kommentar
Har hørt at Stranglehold er en slags oppfølger til Hard Boiled (utrolig kul film).  Noen som vet mer om det?

7081501[/snapback]

 

Fra IMDB - Hard Boiled:

 

Insp. Yuen (Tequila) (as Chow Yun Fat)

 

Personen Chow Yun Fat spiller i Stranglehold heter også Tequila. Det finnes også et move i spillet som heter "Tequila Ball"..

 

Så, det kan se slik ut ja :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...