Gå til innhold

Splinter Cell:DA Demo ute nå!


Ingenting

Anbefalte innlegg

Undead,15/10-2006 : 01:17]GAH! Joining session my ass!

 

Noen som vil spille?

7071991[/snapback]

 

Går ikke an å joine/private matcher i demoen... :cry:

7072112[/snapback]

 

DOH! Får ikke joina noen ting :cry:

 

Står bare Joining a session og ingenting skjer, får ikke stoppet det heller :(

Endret av [AH-64]Undead
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Undead,15/10-2006 : 01:36]DOH! Får ikke joina noen ting  :cry:

 

Står bare Joining a session og ingenting skjer, får ikke stoppet det heller  :(

7072126[/snapback]

 

Jepp, og når man endelig får joinet, sitter det en evneveik 12-åring som ikke skjønner at man må trykke X for å starte... sheesh.

7072190[/snapback]

 

Har ikke fått joinet enda jeg :(

 

Noen porter man må ha åpne?

 

har åpnet disse protene for xboxlive:

3074

88

 

Er det noen flere som trengs kanskje siden det ikke funker å joine?

 

DOH! Fikk joina en gjeng med folk nå nettopp også stakk hosten med en gang! :(

Endret av [AH-64]Undead
Lenke til kommentar
Spilte demoen på pressevisningen torsdag og på Electroworld i dag. Den er kul den.

 

Uansett er det ikke det jeg kom for å si. Da jeg restartet konsollen med demoen på, kom debug-menyen i 360 frem. Dette er bare for utviklere, og i development kits. Jeg tok et par bilder av det. Det var et program som skulle veilede lyddesignere og grafikere til å utvikle spill, og så videre. Man kunne også velge å kjøre i 1080p! Jeg er helt sikker på at det ikke var meningen jeg skulle se dette.

7071219[/snapback]

 

Demoen på Electroworld er singelplayer, mens den som er på Xbox Live er en multiplayer demo. Men - synes nok de heller skulle lagt ut en singelplayer demo på Live, ja. :)

 

Men kanskje de ville sjekke ut nettkoden med masse brukere online før det braker løs om ikke så mange dager?

 

Debug menyen kom fram også for oss da vi var der oppe. Men skjønte ikke så mye av den, men det var vel heller ikke meningen. :)

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar

Døll? Man kan vel si at Splinter Cell online er ganske så unikt med sin spille stil og måten de forskjellige sidene kan spilles gir god variasjon.

 

Spies har kanskje ikke våpen, er vel mer som en forvokst apekatt, men kan snike seg rundt steder hvor en leiesoldat ikke har mulighet til å følge. For ikke å nevne alle duppe dittene de kan bruke for både å forvirre, flykte og ikke mist drepe en leiesoldat.

 

Leiesoldatene: Har ikke spilt mye men det jeg har spilt idag (for dere andre som hadde problem med å komme inn, tar meg ca 3 sekund å komme inn så muligens serverne fungerer bedre nå?). Våpenet er vel og bra, granatene krever litt trening men dog er dette den letteste siden å starte med. Ikke at det betyr at det er lettest å bli god som leiesoldat, men det er letteste å få grepet på spille stilen deres. De som sier at spies ikke kan drepe bør se seg om, selv fikk jeg nakken knekt 2 ganger.

 

Problemet med online demoen er vel helst at de fleste som spiller ikke er vandt med det og spies taper som oftest på grunn av dette. Det tar litt tid å sette seg inn i dem, å snike seg rundt uten ett skytevåpen i hånda, samt å bruke det varierte utstyret tar litt tid å venne seg til, for ikke nevne å bli god i. Men det går ann.

 

Gleder meg, både til multiplayer og singleplayer. For ikke å nevne co-op.

Lenke til kommentar

Er jo komplett umulig å få spilt vs.. Co-op kommer jeg inn på.. Duste demo! :mad:

"joining a session" liksom! :thumbdown:

 

Edit: Er det slik at "joining a session" bare kan stå på, så vil jeg omsider komme inn i et spill? Eller må jeg restarte spillet for også prøve på ny?

Endret av Street-gloW
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...