Gå til innhold

Splinter Cell:DA Demo ute nå!


Ingenting

Anbefalte innlegg

it's about the same date, one of the last 10 days of october. Nobody knows exactly.

 

Det er liksom det eneste jeg finner på det rotete forumet.. Svakt av ubisoft egentlig, husker det var sånn til CT også.. :thumbdown:

7077422[/snapback]

 

Spillet kommer den 20

Jeg får det i morgen eller Tirsdagen så da kommer det nok ut til Fredag

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
it's about the same date, one of the last 10 days of october. Nobody knows exactly.

 

Det er liksom det eneste jeg finner på det rotete forumet.. Svakt av ubisoft egentlig, husker det var sånn til CT også.. :thumbdown:

7077422[/snapback]

 

Spillet kommer den 20

Jeg får det i morgen eller Tirsdagen så da kommer det nok ut til Fredag

7077459[/snapback]

Til X360 da? Og 27 til resten? M$ er noen rævslikkere altså.. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Til X360 da? Og 27 til resten? M$ er noen rævslikkere altså.. :thumbdown:

7077495[/snapback]

Og eg elskar dei for dèt :) Er godt å være 360 eigar i slike tider.

Eg seier berre, Go Bill, Go!

 

Kor er J. Allard blitt av forresten?

7079753[/snapback]

Er så enig, så enig. Så lenge ting kommer meg til gode, kan resten av verden dra til helvete :D

 

J Allard er for tiden opptatt med sitt nye hjertebarn, Zune :)

Lenke til kommentar
Splinter Cell har vel alltids vært Xbox sitt spill?

 

første var jo ute lenge før PC versjonen kom. men jeg vet ikke med de andre spilla.

7080327[/snapback]

 

Det er riktig splinter cell kom først til xbox (November 18, 2002) og til pc ca. 4 månder senere (February 13, 2003).. Playstation 2 (April 11, 2003), gamecube (April 11, 2003 ), Game Boy Advance (April 27, 2003), N-gage (December 10, 2003).. Eg har altid synes at splinter cell passer best til xbox, men eg har ikkje noe imot at det har kommet ut på pc.. Men eg e glad at splinter cell 5 blir xbox 360 (muligens pc) ekslusiv, på grunn av at eg ikkje liker tanken på at sony skal få denne titelen, og den passer ikkje i det hele tatt til playstation.. Ps: Eg e ikkje en Xbox fanboy, eg e nøytral..

Lenke til kommentar

Ser ikke problemet med at det kommer ut til 360 først, skal selv innrømme jeg synes kontrollene er naturlige på xboxen men dette er selvsagt smak og behag. Derimot, syns jeg ikke den skal være exclusive, syns faktisk ingen spill skal være det. Det morsomste hadde faktisk vært å kunne møte folk som spiller på en annen konsoll.

 

Personlig skal jeg nok spille litt merc og litt spy, er med i en klan og håper nok av de blir med til at vi får satt opp en liten gruppe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...