Gå til innhold

Splinter Cell:DA Demo ute nå!


Ingenting

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joining a session...

 

Joining a session...

 

Joining a session...

 

...

 

:mad:

7070234[/snapback]

 

Ok så det er ikke bare meg, som får "joining a session" hele tiden, ser jeg hehe.

Finner ikke helt ut hvordan man hoster en vs kamp, men coop får jeg til å være host.

Ble så lei av å vente at jeg spilte system link alene hehe :blush: .

Men det er rimlig fett når man først finner noen som er ok å spille med, hadde meg fem sessions på rad med noen :thumbup:

Lenke til kommentar
bare meg som synes demoen var døll? :hmm:

7070462[/snapback]

 

Hva spilte du som da? Digger spy klart best.

Er vel ikke akkurat så mye fart i SC, som andre fps spill.

Liker du andre multiplayer spill eller?

Er vel vanskelig å si noe om hvordan singel player delen til Sc blir, hvis det var det du ville finne ut av.

Lenke til kommentar

Demoen døll? Noen nevnte det over her..

 

Var min første tanke faktisk etter 3 minutters spilling... men så prøvde jeg å spille det slik det var tenkt og nå virker det mere moro. Så - gi det lit tid. Er du spy så skal du ikke drepe flest mulig (har jo ikke gønner en gang), men heller komme deg usett fram og hacke deg inn på dimpeduttene som er der. Skal prøve litt mere nå, men synd man ikke kan invitere venner inn. Hadde vært morsommere å spille mot/med folk man kjenner.

 

Jeg lastet det ned ganske fort i ettermiddag. Har en 15mbit linje. Og har heller ikke problemer (så langt) med å joine sessions.

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar

Spilte demoen på pressevisningen torsdag og på Electroworld i dag. Den er kul den.

 

Uansett er det ikke det jeg kom for å si. Da jeg restartet konsollen med demoen på, kom debug-menyen i 360 frem. Dette er bare for utviklere, og i development kits. Jeg tok et par bilder av det. Det var et program som skulle veilede lyddesignere og grafikere til å utvikle spill, og så videre. Man kunne også velge å kjøre i 1080p! Jeg er helt sikker på at det ikke var meningen jeg skulle se dette.

Lenke til kommentar

Fikk også et ganske dårlig inntrykk i starten av demoen.

Når jeg skjønte hvordan ting fungerer så er det veldig artig :)

 

Det er råspennende å snike seg rundt i mørke rom der det tusler vakter (motspillere) med sine våpen og lommelykt.

Litt synd man ikke kan invitere folk fra friendslisten i demoen

 

Grafikken er topp og spillet er helt herlig. Taktisk snik spill med en liten dært FPS :)

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...