Gå til innhold

Ekstern harddisk USB.2

Husee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har denne disken selv og kan si at jeg er storfornøyd med den! Spilling direkte fra tror jeg skal gå greit, men er ikke 100% sikker, da jeg ikke har fått testet dette selv.

Skrevet
okaai,

btw hva er forskjellen på denne "grønne" og den "blå"?

7064034[/snapback]

ytelsemessig er de like men den blå har flere og forskjellinge utganger

Skrevet
Spilling fra ekstern harddisk er nok ikke anbefalt, blir mer venting på loading enn med vanlig pga tregere overføringshastighet.

7064189[/snapback]

dette er du sikker på?

Skrevet

vil bare nevne en ting.. usb 2.0 har en overføring på 480 Mb/s (mega bit) er ca 60 MB per sekund...

En vanlig harddisk (IDE) har en hastighet på 133 MB ca 1000 Mb eller en gigabit..

Fungerer nok greit å spille fra en ekstern harddisk men loading vil nok ta litt lengre tid..

Men dette vil ikke påvirke noe annet enn det. Dessuten er det den maksimale hastigheten i overføringen som måles og ikke lese/skrive hastighet inn på plata... lese hastighet på min lacie 250gb er på 16MB i sekundet og på min 120gb maxtor (ide) harddisk er den 55 MB i sek målt med sisoft sandra 2007

Skrevet

vil bare nevne en ting.. usb 2.0 har en overføring på 480 Mb/s (mega bit) er ca 60 MB per sekund...

En vanlig harddisk (IDE) har en hastighet på 133 MB ca 1000 Mb eller en gigabit..

Fungerer nok greit å spille fra en ekstern harddisk men loading vil nok ta litt lengre tid..

Men dette vil ikke påvirke noe annet enn det. Dessuten er det den maksimale hastigheten i overføringen som måles og ikke lese/skrive hastighet inn på plata... lese hastighet på min lacie 250gb er på 16MB i sekundet og på min 120gb maxtor (ide) harddisk er den 55 MB i sek målt med sisoft sandra 2007

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...