Skribenten_ Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 jeg har 3 karakterer på 3 forskjellige server... men har merket en liten sammenheng. at det nemmelig er så få warlocks.. er faktisk veldig sjeldent jeg mer med i en group sammen med en warlock, kan ikke huske sist heller. er det bare helt tilfeldig eller er warlock'en undervurdert? eller kankje klassen ikke fenger?? i hvertfall, når jegtenker på warlocks så er det kun 2 ting som kommer i hodet på meg, det er de figurerne de har med seg, og portal de lager... noen som har noe formening?
Arinomi Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 De kan ikke lage portaler, det er det mages som gjør Men de summoner
henrik_s Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Det er vel den mest komplekse klassen, tipper det er det som skremmer folk.
Lightningwolf Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 ja hva er dem gode i'a? 7059105[/snapback] Damage. ^^ og vi har relativt ubegrenset tilgang til mana med life tap. Etter en life tap bare bruker du en bandage og er fit for fight igjen. Og vi har Soul Stone som er nesten uunværlig i et party som whiper. ^^j
nazrm Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Warlocks er undervurdert tro du meg. 7059076[/snapback] Quoted for truth. Var også lite warlocks da jeg levlet opp, ikke noe problemer med å få gruppe til instancer. -_-
chokke Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 %"#¤#" er maaaaaange warlocks nå som vi har death coil. Når jeg levlet min så var det FÅÅÅÅ, nå er det ofte 7-8 i hvert raids, og 2-3 warlocks i UBRS er ikke uvanlig (hvis jeg skal dit)
Phyx Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Problemet med warlocks på higend raiding ligger i dårlig aggro reducing abilities og mana problem.
MrLee Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 mana problem? jeg har aldri hatt så mye mana enn som warlock...riktignok er min warlock bare lvl 33, men mana har ikke vært noe problem til nå...
Marker Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 ble ikke det endret når Life Tap scalet med +dmg? Før måtte man jo tappe seg sår i fingen, men det trodde jeg ble endret i sist patch?
Zepticon Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Er aldri noe problem med mana.... Lifetap to eller tre ganger så får du litt heals og bare å nuke vidre
Loeve Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Problemet er vel alle de utrolig tungvinte måtene å redusere aggro på. Som horde warlock er du rimelig screwed i raids om du ikke har MD (giiimp) eller nemesis-bonusen (giiimp). Men en alliance warlock med fetish of the sand reaver og BoS kan gjøre insanae skade, ja :]
Heart Break Kid Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 De har jo alt for mye Curse's og DoT's, så er jo komplisert.
StorPeder Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 De har jo alt for mye Curse's og DoT's, så er jo komplisert. 7062200[/snapback] Kjempekomplisert Jeg har aldri hatt det så enkelt som da jeg levlet og PvP'et opp til lvl 40. Det var faktisk så enkelt at det ble kjedelig. Aldri mana- problem, aldri HP- problem, aldri problem å ta 2-3 mobs om gangen. Det eneste problemet var aggro. Selvfølgelig er ikke lvl 40 og 60 det samme. Fikk aldri testa Deathcoil med den lille gnomen min
Coaxmetal Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 jeg har 3 karakterer på 3 forskjellige server... men har merket en liten sammenheng. at det nemmelig er så få warlocks.. er faktisk veldig sjeldent jeg mer med i en group sammen med en warlock, kan ikke huske sist heller.er det bare helt tilfeldig eller er warlock'en undervurdert? eller kankje klassen ikke fenger?? i hvertfall, når jegtenker på warlocks så er det kun 2 ting som kommer i hodet på meg, det er de figurerne de har med seg, og portal de lager... noen som har noe formening? 7059043[/snapback] Det er jo ikke tvil om at locks er den beste klassen 1on1 endgame.. Og så vidt jeg vet er de aller fleste klar over det, så undervurdert er ganske sikker på at de ikke er.. Men om de er så artige å spille blir vel en annen sak. Det meste av skaden er jo dot, jeg personlig foretrekker direct/burst damage som mage kan tilby. Men det blir vel en smakssak.
Coaxmetal Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 De har jo alt for mye Curse's og DoT's, så er jo komplisert. 7062200[/snapback] At locks skal være så vanskelig å spille er utter bs. Når du spesialiserer deg i en gren bruker du ikke noen flere spells enn andre klasser.
Xmir Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Warlock er vel noe som man ikke begynner med med en gang da de er for kompliserte å spille med. De som velger lock gjør det ikke for å ta mobs fort, så det er jo en smakssak.
nazrm Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 De som velger lock gjør det ikke for å ta mobs fort, så det er jo en smakssak. 7062591[/snapback] Undervurdert.
Bleach Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 nå skal ikke jeg være noe gledes dreper, men er faktisk glad over at det ikke er så mange warlocker.. hvorfor? fordi det eneste en warlock gjør er å feare, sende masse curse'er på oss og la pet'en (demon, imp etc) drepe oss.. '
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå