Gå til innhold

forskjell på hvilken vei du sover


Sephiroth

Anbefalte innlegg

hei

merklig nok har jeg har finni ut at jeg sover så utrolig mye bedre når jeg ligger Øst - Vest (med hodet øst) en når jeg ligger Nord - Sør..

 

Jeg flyttet til nytt hus for over 2 mnd siden og har også eksperimentert litt her. Også i nye omgivelsene sover jeg bedre øst-vest en nord-sør.,...

 

Hvorfor? kan det vere noe forklaring på det ? Kan det ha noe med polene og magnetfeltet å gjøre.. eller at solen står opp i Øst ?

Nei jeg vet ikke men om noen har en teori om dette eller opplever noe av det samme selv er det bare å delta :);)

 

Seph

Endret av Sephiroth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har aldri oplevd dette selv, men det kan jo hende du føler deg tryggere i den ene retningen i forhold til oversikt over dør/vindu, eller fluktveier, men det kan jo være noe med magnetfeltene å gjøre, kan sjekke dette seinere, og gi tilbakemelding, sover nå med hode mot vest og føttene øst.

Kan prøve å snu senga å se om jeg sover bedre da. :thumbup:

Lenke til kommentar

Er nok bare det at du kanskje er vant til å sove slikt at det blir umulig å gjøre noe annet.

Tror ikke det har noe med poler og slikt å gjøre.

 

Eg sover alltid på magen med høyre ben opp og med venstre hånd under ansiktet mot høyre og det må ikke være vegg der. Hvis det er vegg mot høyre side så legger eg meg med hodet mot der føtene skal være egentlig. Må ha fri luft der eg peker ansiktet mitt mot.

 

Edit:Sover nøyaktig som hun i midten bare med venstre arm under ansiktet.

 

snoozersleeppositionsh.jpg

Lenke til kommentar
Jeg har samme greia som trådstarter. Muligens ikke med retningene slik som han, men jeg sover bedre med hode i sengeenden hvor jeg pleier å ha føttene. Så om jeg ikke får sove om kvelden snur jeg meg bare. Rare greier.

7038239[/snapback]

 

 

Den fetishen der hadde jeg også før, pleide å snu på puta dyna og legge meg andre veien :p

Lenke til kommentar

Jeg MÅ ligge på siden, samme hvilken vei, når jeg skal sovne, men jeg våkner som oftest i noen syke stillinger; sammenrullet nede i hjørnet av sengen osv. Er heller ikke sjeldent at jeg vånker på gulvet, i sofaen (ved siden av sengen) eller i saccosekken min. Tror jeg sover ganske vilt.

Lenke til kommentar

soverme4.jpg

 

 

En smule dårlig illustrert kanskje, men dette er den eneste måten jeg sovner på! Det må være akkurat sånn, ellers går det ikke :D Det er fantastisk godt å sove sånn. Noen som har prøvd? Jeg hadde forresten hodet mot øst før, så snudde jeg senga og hadde hodet mot vest. Det var ingen merkbar forskjell. Nå har jeg snudd senga og har hodet mot nord, aldri sovet så godt!! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...