Gå til innhold

forskjell på hvilken vei du sover


Sephiroth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har samme greia som trådstarter. Muligens ikke med retningene slik som han, men jeg sover bedre med hode i sengeenden hvor jeg pleier å ha føttene. Så om jeg ikke får sove om kvelden snur jeg meg bare. Rare greier.

7038239[/snapback]

 

 

Den fetishen der hadde jeg også før, pleide å snu på puta dyna og legge meg andre veien :p

7038261[/snapback]

 

Jeg pleide å sovne med hodet og føttene riktig vei, og våkne opp med føttene der hvor hodet skulle og hodet der hvor føttene var når jeg sovnva.

 

Nå pleier jeg å sovne på ryggen med hendene under hodet.

Endret av HKoN-
Lenke til kommentar

Klarer ikke å sovne(med mindre jeg er drita) hvis ikke jeg har begge henda under huet og ligger på rygg med beina spredt i skulderbredde eller mer.

Skikkelig behagelig sovestilling. Varierer av og til med å ligge på siden, men blir fort ubehagelig også skifter jeg tilbake til normal stilling med påfølgende søvn, vidåpen (tørr) kjeft når jeg våkner og ofte mye høylytt snorking ifølge div personer.

Lenke til kommentar
Klarer ikke å sovne(med mindre jeg er drita) hvis ikke jeg har begge henda under huet og ligger på rygg med beina spredt i skulderbredde eller mer.

Skikkelig behagelig sovestilling. Varierer av og til med å ligge på siden, men blir fort ubehagelig også skifter jeg tilbake til normal stilling med påfølgende søvn, vidåpen (tørr) kjeft når jeg våkner og ofte mye høylytt snorking ifølge div personer.

7049294[/snapback]

 

Da er vi ganske like vi to. Hater å stå opp med tørr munn og masse slim i halsen.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Jeg ligger som regel på siden med beina mot øst og hodet mot vest... I tillegg så må jeg ha minst fire puter for å ligge godt. En mellom knærne (plaget med vondt i knærne hvis ikke), en å holde på og to som jeg kan dandere slik at jeg ligger med hodet i en behagelig stilling.

Ligger nesten alltid med ansiktet inn mot veggen...

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...