Gå til innhold

Album å se fram til i år 2007


Jernlov

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
gleder meg veldig mye til det nye susperia albumet..

gleder meg også til nye metallica skiva da...

 

håper metallica kommer på turne igjen til norge med den nye skiva da...

den turnen som kommer nå til sommern er vel ikke for det nye albumet??

8078534[/snapback]

 

De vil sikkert spille noe fra nye albumet vil jeg tro!

Lenke til kommentar
Hvilke skiver er verdt å sjekke ut av de som skal komme i 07? Del platene du venter  på til alle andre!

 

Rock

[*]BigBang - TBA

 

Hm. Kommer ikke den nye BigBang skiva ut den nittende mars montro? Og heter den ikke Too much yang? Skal ærlig inrømme jeg gleder meg til den.! :]

Lenke til kommentar

Chimaira - Resurrection

 

Ble sluppet på tirsdag, og fytti hæl*** for ei plate! Med en litt skuffende release fra 2005, så skjerpet gutta seg virkelig og gir oss et knakende solid album. Heavy, melodisk, fengende, rett og slett genialt. Jeg har ingen problemer med å sette denne ved siden av Impossiblity Of Reasons, noe jeg mener er Chimaira's beste plate.

 

Dark Tranquillity - Fiction

 

Slippes ca. 24 april. Melo-death fra Sverige kan man sjeldent gjøre feil med, og denne plata er intet unntak. Et steg (egentlig to) opp fra 05's Character, som også var et genialt album. Ved å mikse synth, piano, cleans og kvinnelig vokal, så skaper DT noe unikt på denne skiva. Det skal noe til for å toppe denne i 2007.

 

Sirenia - Nine Destinies And A Downfall

 

Allerede blitt sluppet, løp og kjøp! Norsk, gothisk-inspirert metal. Noen vil kanskje sammenligne med Nightwish.. Tja.. Egentlig ikke. Det er kvinnevokal, men ikke bruk av opera. Det er også innspill av mannlig vokal, der det da brukes growls. Herlig stemning, til tider tungt, men ikke "brutalt". Et solid album som anbefales!

 

Dette er de jeg har hørt så langt. Andre album jeg ser fram til:

 

Soilwork - Jeg for min del syns Stabbing The Drama var og er ei genial plate, og ser fram til nytt materiale fra disse gutta.

 

Metallica - Jeje, så er ikke St. Anger den mest spillte cd'en her i huset, men jeg har ikke gitt opp håpet.

 

Opeth - De har ikke annonsert at de skal slippe nye plate, men er da lov å håpe. Opeth har til gode å skuffe meg, så hvis de kommer med noe nytt, så kan du banne på at jeg kjøper det.

 

Fear Factory - Heller ingen annonsert utgivelse, men i følge gitaristens blog, så har gutta skrevet en god del nye låter og håper på å få til et album i nærmeste framtid. Denne har jeg blandede følelser for. Etter gjenforeningen slapp de mesterverket Archetype, for så å gi ut "makkverket" Transgression. Håper de har skjerpet seg litt, og gir ut et album av kvalitet jeg vet de er i stand til å gjøre.

 

Disse er de jeg kommer på i farten..

Lenke til kommentar

14 av albumene man skal se fram til i 2007 har allerede kommet ut:

Buckethead: I (21.02.07)

Buckethead: N (21.02.07)

Buckethead: S (21.02.07)

Buckethead: E (21.02.07)

Buckethead: A (21.02.07)

Buckethead: R (21.02.07)

Buckethead: C (21.02.07)

Buckethead: H (21.02.07)

Buckethead: O (21.02.07)

Buckethead: F (21.02.07)

Buckethead: T (21.02.07)

Buckethead: H (21.02.07)

Buckethead: E (21.02.07)

Buckethead: Pepper's Ghost (1.03.07)

 

:love:

Endret av Kjekssjokolade
Lenke til kommentar
Alice Cooper - Along Came A Spider (??.05.07)

8052891[/snapback]

Lagt til for noen få dager siden

 

Du må få Red Harvest - A Greater Darkness inn på lista over utgitte skiver.

8071521[/snapback]

Done and done

 

Gleder meg til RJD2 sitt nye album!

8073929[/snapback]

Mer info før jeg legger det til? En liten titt på deres myspace side/hjemmeside kan være kjekt.

 

The Arcade Fire - Neon Bible (bare èn dag til nå :D)

 

Gleder meg også til nye skiva fra Kent. Blir interessant å se hvordan de har blitt med ny gitarist!

8078348[/snapback]

Lagt til

 

Jeg ser fram til Darren Hayes nye album og ATBs.

Det har vært rykter om at a-ha skal slippe ut et nytt album i år.

Har det noen som har noe info om det? :)

8084496[/snapback]

Mer info før jeg legger det til, gjerne om både Darren, ATB og A-ha?

 

Susanne Sundfør ,BigBang, AC/DC og Kaizers.  :cool:

8085155[/snapback]

Susanne Sundfør? Mer info?

 

Susperia har nå satt release dato på Cut from Stone

Albumet vil være i butikkene 2 april

Gleder meg!!

8101948[/snapback]

Lagt til

 

Hvilke skiver er verdt å sjekke ut av de som skal komme i 07? Del platene du venter  på til alle andre!

 

Rock

[*]BigBang - TBA

 

Hm. Kommer ikke den nye BigBang skiva ut den nittende mars montro? Og heter den ikke Too much yang? Skal ærlig inrømme jeg gleder meg til den.! :]

8104056[/snapback]

Endret

 

Jeg gleder meg ellevilt til Månegarms nye album, Vargstenen, som kommer ut 4. mai ^^

8104183[/snapback]

Lagt til, takk for dato.

 

Wintersun - Time

8104192[/snapback]

Lagt til

 

Chimaira - Resurrection

 

Ble sluppet på tirsdag, og fytti hæl*** for ei plate! Med en litt skuffende release fra 2005, så skjerpet gutta seg virkelig og gir oss et knakende solid album. Heavy, melodisk, fengende, rett og slett genialt. Jeg har ingen problemer med å sette denne ved siden av Impossiblity Of Reasons, noe jeg mener er Chimaira's beste plate.

 

Dark Tranquillity - Fiction

 

Slippes ca. 24 april. Melo-death fra Sverige kan man sjeldent gjøre feil med, og denne plata er intet unntak. Et steg (egentlig to) opp fra 05's Character, som også var et genialt album. Ved å mikse synth, piano, cleans og kvinnelig vokal, så skaper DT noe unikt på denne skiva. Det skal noe til for å toppe denne i 2007.

 

Sirenia - Nine Destinies And A Downfall

 

Allerede blitt sluppet, løp og kjøp! Norsk, gothisk-inspirert metal. Noen vil kanskje sammenligne med Nightwish.. Tja.. Egentlig ikke. Det er kvinnevokal, men ikke bruk av opera. Det er også innspill av mannlig vokal, der det da brukes growls. Herlig stemning, til tider tungt, men ikke "brutalt". Et solid album som anbefales!

 

Dette er de jeg har hørt så langt. Andre album jeg ser fram til:

 

Soilwork - Jeg for min del syns Stabbing The Drama var og er ei genial plate, og ser fram til nytt materiale fra disse gutta.

 

Metallica - Jeje, så er ikke St. Anger den mest spillte cd'en her i huset, men jeg har ikke gitt opp håpet.

 

Opeth - De har ikke annonsert at de skal slippe nye plate, men er da lov å håpe. Opeth har til gode å skuffe meg, så hvis de kommer med noe nytt, så kan du banne på at jeg kjøper det.

 

Fear Factory - Heller ingen annonsert utgivelse, men i følge gitaristens blog, så har gutta skrevet en god del nye låter og håper på å få til et album i nærmeste framtid. Denne har jeg blandede følelser for. Etter gjenforeningen slapp de mesterverket Archetype, for så å gi ut "makkverket" Transgression. Håper de har skjerpet seg litt, og gir ut et album av kvalitet jeg vet de er i stand til å gjøre.

 

Disse er de jeg kommer på i farten..

8104631[/snapback]

Lagt til de fleste

 

Opeth - De har ikke annonsert at de skal slippe nye plate, men er da lov å håpe. Opeth har til gode å skuffe meg, så hvis de kommer med noe nytt, så kan du banne på at jeg kjøper det.

8104631[/snapback]

 

Åkerfeldt melder om nytt album mot slutten året

8104712[/snapback]

Lagt til

 

Sabaton is re-releasing their first album Metalizer. It will be a double disk, with second disk containing the out of print Fist For Fight. It will be released in March of 2007.

 

!

8105454[/snapback]

Lagt til

 

14 av albumene man skal se fram til i 2007 har allerede kommet ut:

Buckethead: I

Buckethead: N

Buckethead: S

Buckethead: E

Buckethead: A

Buckethead: R

Buckethead: C

Buckethead: H

Buckethead: O

Buckethead: F

Buckethead: T

Buckethead: H

Buckethead: E

Buckethead: Pepper's Ghost

 

:love:

8107820[/snapback]

Jeg la det til som In Search of the Peppers Ghost (x14) jeg. Når ble denne gitt ut? Svar gjerne slik: (00.00.00)

Lenke til kommentar

Hellyeah is a heavy metal supergroup featuring members of Pantera, Mudvayne, and Nothingface. The group has been writing and recording material in Dallas, Texas in the late Darrell Abbott's Studio for what will eventually become its debut album, tentatively due on April 10, 2007 via Epic Records, and is featured in Revolver.[1] The self-titled track, "Hellyeah," has seen satellite radio airplay starting in February 2007. They also posted the single "Matter of Time" on their MySpace page. A third song was added to their MySpace called "You Wouldn't Know"; the music video for this song was shot at The Clubhouse in Dallas, TX, on on February 25, 2007.

 

* Hellyeah (album), release date: April 10, 2007

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...