Gå til innhold

Da har jeg testet Wii og Gow


Dinsdale

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
han har vel andre ting å gjøre enn å svare dere da:) Desuten har dinsdale vært på forumet en god stund, og kan nok stoles på

7030584[/snapback]

Jeg er ikke den våkneste personen på forumet, men Dindale har alltid virket pålitelig. Ser ingen grunn til å betvile at han prøvd Wii og GOW.

 

Uansett... Dinsdale.... Prøvde du Metroid, Mario, Excite truck, eller noen av de andre "mer tradisjonelle" first-party spillene? Var det third-party spill der? Red Steel, Elebits, Rayman?

Lenke til kommentar
Vi har ikke fått så mye ny informasjon ut av denne tråden (ergo de fleste kunne påropt seg å ha gjort det samme, dersom de bare hadde lest en preview eller to av spillet), og at Dinsdale plutselig fikk prøve to av de mest etterlengtede produktene innen gaming helt uten videre kan virke merkelig, spesiellt når han unngår å svare på alle disse spørsmålene rundt hvor han fikk muligheten til å gjøre det.

7033953[/snapback]

Tja, husker jeg ikke helt feil har Dinsdale tidligere sagt at han jobber innen spillindustrien, så det er ikke så veldig usannsynlig at han har fått sjansen til å prøve både Wii og Gears of War. Dessuten er det ofte litt hysj-hysj rundt sånne ting, så det er ikke så veldig rart at han ikke gir så mange detaljer, synes nå jeg. ;)

Lenke til kommentar
WTF er GOW?

 

Fint om folk kan, you know, bruke litt annet enn forvirrende forkortelser. Særlig siden man får inntrykk av at GoW er for Wii... :)

7033894[/snapback]

 

Et snev av ironi her? Eller er det en selvfølge at wtf er en forkortelse som alle vet og ingen syns er forvirrende? Men er enig, kan fort bli mye stress med alle slags forkortelser.. :)

 

jeje, anyways.. Stiller meg selv litt skeptisk til at noen har prøvd wii og gears of war enda... Men for alt jeg vet, hvorfor skulle noen lure andre med dette? :) Kan vell ikke si noe annet en at du er heldig! :)

Endret av Street-gloW
Lenke til kommentar
Hvor

 

fikk

 

du

 

testa

 

detta

 

hen?

 

Ikke overse posten nå :p

 

Janse..

7034279[/snapback]

 

Han

kan

ikkje

/

ønskjer

ikkje

å

seie

dette.

 

:)

 

Les og posten til baltie

 

Tja, husker jeg ikke helt feil har Dinsdale tidligere sagt at han jobber innen spillindustrien, så det er ikke så veldig usannsynlig at han har fått sjansen til å prøve både Wii og Gears of War. Dessuten er det ofte litt hysj-hysj rundt sånne ting, så det er ikke så veldig rart at han ikke gir så mange detaljer, synes nå jeg. ;)

7034093[/snapback]

 

Så det er ingen grunn til å spørje om dette fleire gongar. Bruk eller tida på å takke for at vi har folk som ønskjer å dele inntrykka sine med oss.

Lenke til kommentar
Det jeg har sett av GoW virker utrolig repetivt. Var det? For meg så det ut som slik: Gå bak et cover, titte fram og skyte, repeter til de er døde og gå videre til neste cover. Var det slik?

7034141[/snapback]

 

Haha, skjønner hva du mener. De kan nok virke slik men alle testversjoner av spillet viser veldig lite av hva som egentlig kan gjøres. Disse versjonene har lagt veldig lett på kampscenene og da er det det eneste vi får se. Tror nok spillet inneholder mer enn det. Samtidig må jeg nevne at stemningen og lyden i spillet er overlegen og vil gjøre sitt til at spillet overgår flere andre "like" spill.

Lenke til kommentar
Det er fire Wii-er i Norge nå, i forbindelse med pressekonferansen denne uka. Har snakket med en i Bergsala (distributør) som har spilt Wii i 5-6 timer allerede.  Det har vært butikker, spill- og elektrokjeder som har fått titte på Wii.

 

Så vidt jeg vet.

7035346[/snapback]

 

Det er 4 Wii`er i norge ja. Det er mange flere enn meg som har testet, men ikke så mange som har testet GOW tror jeg :D .

Jeg hadde håpet at Electroworld2006 skulle ha spillbare Wii til alle som kom, men det ser ikke ut som om at det skjer. Når det gjelder GOW er det jo tross alt ikke så lenge til det kommer og forventer vel en demo på Live snart.

Lenke til kommentar
Det er fire Wii-er i Norge nå, i forbindelse med pressekonferansen denne uka. Har snakket med en i Bergsala (distributør) som har spilt Wii i 5-6 timer allerede.  Det har vært butikker, spill- og elektrokjeder som har fått titte på Wii.

 

Så vidt jeg vet.

7035346[/snapback]

 

Det er 4 Wii`er i norge ja. Det er mange flere enn meg som har testet, men ikke så mange som har testet GOW tror jeg :D .

Jeg hadde håpet at Electroworld2006 skulle ha spillbare Wii til alle som kom, men det ser ikke ut som om at det skjer. Når det gjelder GOW er det jo tross alt ikke så lenge til det kommer og forventer vel en demo på Live snart.

7036091[/snapback]

 

Nå har vel Epic sagt at de ikke ønsker å legge ut en demo av GOW før spillet kommer i butikkene.

Lenke til kommentar
Nå har vel Epic sagt at de ikke ønsker å legge ut en demo av GOW før spillet kommer i butikkene.

7036171[/snapback]

 

Ja det har de vel kan jeg tenke med. Hvorfor de ikke ønsker det kan jo spekuleres i.

7036207[/snapback]

Spillet har jo fått så mye mainstream medieomtale at nesten alle vet hva spillet går ut på. Å slippe en demo før spillet, og dermed ta sjansen på at noen som egentlig skulle kjøpe spillet ikke liker det, blir jo dermed som å skyte seg selv i foten.

 

Like greit å la bærmen kjøpe spillet, og klage etterpå ;)

Lenke til kommentar
Kjapt spørsmål om GoW:

 

Har sett at når man skyter, så zoomer kameraet inn rett bak hodet til den du styrer i spillet. Er dette noe som skjer automatisk, eller holder man inne en knapp? I så fall hvilken knapp?

7028724[/snapback]

 

Man holder inne høyre trigger. Kameraet er som på GRAW. Holder man inne Y vil kameraet zoome til nærmeste kamerat.

 

 

Og du nevner at grafikken ikke var helt optimalisert, men vet du hvilken versjon du spilte? Ny eller gammel build? Spillet må vel gå gull i disse dager, siden det bare er en måned til release. GoW så i hvert fall meget stabilt ut på X06, så tror og håper det blir stabilt.

7028724[/snapback]

 

 

Jeg spilte en konfidensiell demo. Samme som på E3-06. Den er altså gammel.

7030950[/snapback]

 

for å zoome/sikte bruker man venstre avtrekker.

Endret av cock hammer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...