Gå til innhold

System Of A Down


Coooper

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enda en SOAD tråd?  :hrm:

 

Min mening: Veldig oppskrytt og direkte kjedelig ett-eller-annet (fans påstår SOAD har en egen sjanger)

7029039[/snapback]

 

endelig en med fornuft....

de suger hardt, moderne pop-rock-drama-musikk som suger kukk og kan dø!! men ellers har de sikkert et kult cover eller noe.... vet ikke... :whistle:

Lenke til kommentar
Enda en SOAD tråd?  :hrm:

 

Min mening: Veldig oppskrytt og direkte kjedelig ett-eller-annet (fans påstår SOAD har en egen sjanger)

7029039[/snapback]

 

endelig en med fornuft....

de suger hardt, moderne pop-rock-drama-musikk som suger kukk og kan dø!! men ellers har de sikkert et kult cover eller noe.... vet ikke... :whistle:

7036191[/snapback]

Godt du absolutt ikke aner hva du prater om. :)

Lenke til kommentar
Enda en SOAD tråd?  :hrm:

 

Min mening: Veldig oppskrytt og direkte kjedelig ett-eller-annet (fans påstår SOAD har en egen sjanger)

7029039[/snapback]

 

endelig en med fornuft....

de suger hardt, moderne pop-rock-drama-musikk som suger kukk og kan dø!! men ellers har de sikkert et kult cover eller noe.... vet ikke... :whistle:

7036191[/snapback]

Godt du absolutt ikke aner hva du prater om. :)

7036316[/snapback]

 

skjønnte ikke hva du mente der... alt som stod der stemmte.... at de kan "suge kukk ogf dø!" delen er jo bare min mening, men når prøver å bevise at de er bra med å si at de har vært på 1st plass på hittlistene i usa, så er ikke det så mye å skryte av(spice girls har også vært der)....

hvis du mener jeg har feil med "moderne pop-rock-drama-musikk som suger" kan du ikke si deg uenig... soad er et moderne band(ikke nå lenger heldigvis) som blandet nemlig nåtidens emo-pop med lett rock aka "pop-rock" og de legger drama i musikken sin med hva de synger om og hvordan, bare se på musikk videoene så er jo det ganske klart. men man kan jo også kalle dem et balade-pop-rocke band... og når en blander mye forskjellig så blir det bare en mixtur som smaker, lukter og høres ille ut... fred ut (emo!!)

Lenke til kommentar

Så var me i gang igjen ... i staden for å få ein diskusjon blandt dei som har sansen for eit band skal alle andre på død og liv inn her og spre litt faen. Beklagar ordbruken, men eg synest det er så fantastisk tåpelig. Om du ikkje liker musikken til SOAD så gå vekk, du har ingenting i ein SOAD diskusjonstråd å gjere. Dine meiningar er sikkert meint vel, men eg er lei av at folk heile tida skal forklare for oss andre kvifor eit band er dårleg. GÅ VEKK! :realmad:

 

Ein sakleg diskusjon frå begge partar har eg ingenting imot, kva folk synest er positivt og negativt, men kommentarar som denne har eg vanskeleg for å sjå nytten i:

Du er tøff, kan jeg få være like tøff som deg? :)

Sånn, då kan eg konsentrere meg om emnet. Oppdaga SOAD for ... tja, 2 år sidan kanskje? Første låta var Aerials, eg var forelska. Etterkvart kjøpte eg Toxicity, som framleis er eit av mine favorittalbum til SOAD. Har etterkvart skaffa meg samtlige album og lytta på dei vel og lenge. Dei siste har fått ein del kritikk, men eg synest dei er veldig gode, SOAD har levert det dei kan.

 

Som med det meste av musikk blir eg lei etter kvart. Det er no ganske lenge sidan eg satte på ein SOAD-låt (ein og annan blir det alltid når iTunes står på autopilot). Nye band har meldt seg inn i kampen om mine øyrer og vant den ganske klart. Eg kjem nok til å få nokre SOAD-periodar seinare og, for eit halvt år sidan hadde eg nok sagt at SOAD var mitt favorittband, men dei har falt ein del plassar på lista.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
gitaristen synger så jævlig at jeg ikke fikser å høre en eneste låt med dem lenger.

7043455[/snapback]

Det er nok den største feilen med Mezmerize og Hypnotize. Synd at Malakian har tatt over så mykje av vokalen når bandet har Serj Tankian som eg synest er ein veldig god vokalist.

Lenke til kommentar

SOAD er de jeg liker best etter The Prodigy.

Hørte de første gang i 2002 var det vel om jeg husker helt rett.

 

Mine favoritter er vel:

Spiders

Innervision

Thetawaves

Needles

Pictures

Soldiers Side

Fuck The System

Prison Song

Temper- har bra tekst, men blir ødelagt av derre tullet av et refreng.

 

Hører forstatt jevnlig på dem.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...