Gå til innhold

System Of A Down


Coooper

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
gitaristen synger så jævlig at jeg ikke fikser å høre en eneste låt med dem lenger.

7043455[/snapback]

 

100% enig! Syngingen til gitaristen er hovegrunnen til at jeg ikke klarer det bandet lenger. Jeg digger fremdeles første platen (rett og slett fantastisk), Toxicity er grei nok, men resten er horribelt å høre på. Har prøvd å høre Mezmerize/Hypnotize en del ganger, men fikser det rett og slett ikke. Plagsomt å høre på!

Endret av Toa
Lenke til kommentar

Bandet har vært mainstream(som i populær) siden Toxicity. Det ble bare populært en liten periode igjen fordi de slapp nye album. Enig i at det er irriterende med fjortissidioter som sier de digger SoaD men lite vits å bry seg for mye om det.

 

Forøvrig så HAR SoaD pop-innflytelse. Vil heller ikke kalle de et rent metallband, men at de har sterke sterke røtter i metallen er det liten tvil om. (Rent sjangermessig så er de både her og der rundtom i rockbaserte musikken...)

Lenke til kommentar
Bandet har vært mainstream(som i populær) siden Toxicity. Det ble bare populært en liten periode igjen fordi de slapp nye album. Enig i at det er irriterende med fjortissidioter som sier de digger SoaD men lite vits å bry seg for mye om det.

 

Forøvrig så HAR SoaD pop-innflytelse. Vil heller ikke kalle de et rent metallband, men at de har sterke sterke røtter i metallen er det liten tvil om. (Rent sjangermessig så er de både her og der rundtom i rockbaserte musikken...)

7049628[/snapback]

 

Irriterende at noen liker SOAD? Kan du si meg hvorfor det skulle irritere deg?

 

Noe som irriterer meg noe jæ.... er folk som skylder på fjortisser hver gang de er uenige i noe :no:

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 3 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...