Gå til innhold

Trenger torturmetoder, takk.


Halvgud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Personlig syntes jeg denne traden er usmakelig og ikke morsom i det hele tatt, skjonner ikke hvorfor den fortsatt er apen

7059711[/snapback]

 

Neimen er det ikke politisk-korrekt-patruljen som er ute på tur? ;)

7059950[/snapback]

 

jaha, prat med meg den dagen du ligger i kjelleren til en eller annen psykopat og skriker lungene dine ut pga han gjor de tingene dere sier i denne traden.

Lenke til kommentar
Personlig syntes jeg denne traden er usmakelig og ikke morsom i det hele tatt, skjonner ikke hvorfor den fortsatt er apen

7059711[/snapback]

 

Neimen er det ikke politisk-korrekt-patruljen som er ute på tur? ;)

7059950[/snapback]

 

jaha, prat med meg den dagen du ligger i kjelleren til en eller annen psykopat og skriker lungene dine ut pga han gjor de tingene dere sier i denne traden.

7060114[/snapback]

 

 

... Er du så dum eller later du bare som? ;) Hvis du ikke later som tror jeg faktisk du er et egnet offer for mange av disse metodene.. :D

Lenke til kommentar
En bra en er å late som du torturere de :p

 

Heng personen opp ned si at du skal sveise ryggen hans, si at Nervene hans kommer til å bli herpa slik at han kommer til å fryse, men han kommer også til å lukte det svidde kjøttet hans, Så tar du å sveiser et stykke kjøtt mens du stryker is oppover ryggen hans men han har noe forann øynene

7046716[/snapback]

Hvilken film er dette fra igjen? Eller er det 24? :D

7046729[/snapback]

 

The Punisher med *knis* Tom Jane i hovedrollen

 

Hmmm, gassveising på sarte kroppsdeler kan være en slager :ermm:

Lenke til kommentar
Tviler på det, sveiseflammen holder vel noen tusen grader. Det brenner av nervene på to sekunder, så kjenner ikke offeret det lengre, så vil ikke si at det er noen spesielt god torturmetode over lengre tid, værtfall.

7061208[/snapback]

Man kan jo holde den litt unna, i stedet for å sveise rett på kroppen. Dessuten må det være jævlig å bare vente på å bli sveiset.

Hm, vil helst ikke tenke på dette her.

Lenke til kommentar

Kan tenne på folk, ikke sann at de dør men tenne på f.eks bena sann litt så kjøttet og huda faktisk brenner...

 

Så slukker man det etter noen sekunder, er vel bare å bruke bensin, man kan evt. lage et kutt, vente til det er litt grodd (koagulert blod) og fylle det med bensin for så å tenne på

 

Er muligens fare for blodforgiftning da

Lenke til kommentar

Ny en, har ikke sett den her noe sted :p (gjelder bare for gutter)

 

Du binder naken mann fast til en vegg, helt fast, så han ikke kan bevege noen ting (ikke vri hofta, snu hodet eller noen ting).

Så plasserer du en sandpapir-pussemaskin med papir-60 (veldig grovt papir) et lite stykke foran skrittet hans, som altså står på.

Så får du verdens deiligste dame til å sprade inn kliss naken foran mannen ;)

 

Evt. kan du også binde et tau til penis, hvor tauet igjen leder til avtrekkeren på en pistol som peker mot hodet, men det blir vel rettere sagt rene henrettelsen :(

Lenke til kommentar
Ny en, har ikke sett den her noe sted :p (gjelder bare for gutter)

 

Du binder naken mann fast til en vegg, helt fast, så han ikke kan bevege noen ting (ikke vri hofta, snu hodet eller noen ting).

Så plasserer du en sandpapir-pussemaskin med papir-60 (veldig grovt papir) et lite stykke foran skrittet hans, som altså står på.

Så får du verdens deiligste dame til å sprade inn kliss naken foran mannen ;)

7061392[/snapback]

Tror tissen blir veldig fort liten igjen så snart den kommer borti pussemaskina, noe mere effektivt hadde vert en slags kniv som roterte som en propell slik at kuken ble kuttet opp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...