Gå til innhold

SE i 2007


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvorfor den knekken nederst på w580?

8257201[/snapback]

 

Tenker meg at det også er for at mikrofonen skal være nærmere munnen sånn at de andre hører deg bedre.

8258143[/snapback]

Knekken går andre vei...

8259331[/snapback]

 

Uansett, som om det hadde vært nødvendig. Mikrofonens plassering på dagens mobiltelefoner har aldri vært noe problem da.. :S

 

Tror heller det er vel for designens skyld hovedsaklig, samt gi mobiltelefonen et noe mer ergonomisk grep.

Lenke til kommentar
lol, hvor er den nye SE tråden?

8265091[/snapback]

 

Det vil bli en anstendig presentasjon i Q2, hvertfall en av de som blir presentert kommer også på markedet i Q2.

Dette kan jeg skrive litt om i en annen tråd.

:yes:

8265929[/snapback]

 

Hmm, kun 1 ny tlf i Q2? Skulle ikke første halvår 2007 bli SE sitt store gjennombrudd der de slo alle ned i støvlene?

 

Sliter SE for tiden eller er dette en planlagt strategi?

Lenke til kommentar
lol, hvor er den nye SE tråden?

8265091[/snapback]

 

Det vil bli en anstendig presentasjon i Q2, hvertfall en av de som blir presentert kommer også på markedet i Q2.

Dette kan jeg skrive litt om i en annen tråd.

:yes:

8265929[/snapback]

 

Hmm, kun 1 ny tlf i Q2? Skulle ikke første halvår 2007 bli SE sitt store gjennombrudd der de slo alle ned i støvlene?

 

Sliter SE for tiden eller er dette en planlagt strategi?

8265970[/snapback]

 

Jeg skrev minst en :)

Har blitt mye rart i det siste, og jeg liker ikke å ta feil, derfor er jeg litt mer upresis enn vanlig.

Har bare fått bekreftet den ene til Q2, i tillegg er dette den flest venter på antar jeg?

Av samme grunn venter jeg med den nye tråden.

 

SE har hittil iår med sine presentasjoner, visst at de vil vokse, og med det presentert et betydelig antall modeller i mid end segmentet, da det er disse som selger best.

Utover det er det enkelte modeller og brandinger som er omkalfatret og justert.

:no:

Lenke til kommentar
Du må da slutte å spre usanne rykter her nå, ser det er kommet klager på deg tidligere også.

Nå kommer det jo en SEmobil med HSDPA og EDGE som heter Z750

 

Djrunner

 

Z750 er ment for den amerikanske markedet...

Ikke vårt.

:)

 

Hvis det er noe du vil ha sagt til meg, si det til meg i pm er du snill.

Takk.

:)

8255234[/snapback]

 

Kan prøve en gang til - Du må jo innrømme at du ikke har rett, for nå ligger jo Z750i i prisguiden. Skrev dette i går også men noen fjernet mitt innlegg. Det er vl ikke lo

v å si at noen tar feil?

Lenke til kommentar

Og det at den ligger i prisguiden gjør det 100% sikkert at den kommer til Norge? Den har foreksempel ikke kommet på SE's norske hjemmesider ennå! :roll:

Uansett hvem av dere som har rett, kan vi si oss ferdig med denne diskusjonen nå? :)

Endret av Panic
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...