Gå til innhold

SE i 2007


Anbefalte innlegg

Ytterligere om K850(Sofia):

"Similarly-sized casing((samme str. som N95)) packs a number of improvements upon the previous CyberShot solutions and a big focus on music (Walkman 3.0 and this won’t be a smartphone)"

og "Sony Ericsson’s solution won’t be that expensive"

((som N95))

 

Oppsummert:

1. Kommer i september

2. Walkman 3.0

3. Ikke smartphone

4. Billigere enn Nokia N95

5. 5MP (samme kamera-enhet som i I-Mobile 902

low-00129.jpg

 

Alt i følge Eldar, Mobile Review

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

feo eller, hva er vitsen å spytte ut alle disse walkman modellene? de ser jo like ut alle sammen! når kommer det noe interessant fra ericsson?

k810i er jo k800i i nytt design... kan de ikke slå på stortromma som Nokia nå gjør med N95?

 

Jeg liker ericsson nå jeg, men har lyst på noe oppsiktsvekkende! de er jo bare drit kjedelige og like alt de har nå...

Lenke til kommentar
feo eller, hva er vitsen å spytte ut alle disse walkman modellene? de ser jo like ut alle sammen! når kommer det noe interessant fra ericsson?

k810i er jo k800i i nytt design... kan de ikke slå på stortromma som Nokia nå gjør med N95?

 

Jeg liker ericsson nå jeg, men har lyst på noe oppsiktsvekkende! de er jo bare drit kjedelige og like alt de har nå...

8356367[/snapback]

 

Sony Ericsson har ikke sjønt at de må ha en modell som N95. De spytter ut barnemobiler og ingentig intresant. Er ferdig med SE nå etter P990i som heller ikke var noe å si wow til :no:

Lenke til kommentar

Litt merkelig. Jeg videreformidler for første gang på dette forumet sikre kilder på at SE kommer med en 5 megapikslers modell med walkman 3.0 integrert.

Da kommer 2 poster som er tvers igjennom negative.

Som om man forventet seg en smart-phone fra Sony-Ericsson.. :cool:

Det er vel ikke det de er kjent for.

 

Trodde dette var første gangen SE kombinerte cybershot og walkman i samme mobil, jeg.

Tror det kan bli en bestselger av de helt store.

Endret av JackBauer2
Lenke til kommentar

Enig i at de kommer lovlig sent,

men jeg tror de ble grepet av panikk da iPhone ble preasentert.

Tror ikke de opprinnelig hadde tenkt å gjøre dette til en walkman-mobil- Er vel derfor den blir så forsinka.

Hvis ikke ville den vært ute i løpet av kort tid, tror jeg.

Bedre at de blr noen måneder forsinka hvis de kombinerer det beste i foto og det beste i musikk.

Er så lei av at det alltid er enten eller fra SE.

Hvis det i tillegg blir et bra video-kamera (30fps i høy oppløsning) er jeg solgt. :thumbup:

Lenke til kommentar
Enig i at de kommer lovlig sent,

men jeg tror de ble grepet av panikk da iPhone ble preasentert.

Tror ikke de opprinnelig hadde tenkt å gjøre dette til en walkman-mobil- Er vel derfor den blir så forsinka.

Hvis ikke ville den vært ute i løpet av kort tid, tror jeg.

Bedre at de blr noen måneder forsinka hvis de kombinerer det beste i foto og det beste i musikk.

Er så lei av at det alltid er enten eller fra SE.

Hvis det i tillegg blir et bra video-kamera (30fps i høy oppløsning) er jeg solgt.  :thumbup:

8358462[/snapback]

 

Ja det er virkelig på tide at SE introduserer en ny W800, godt kamera og W-spiller i en telefon, tror de tjener sinnsykt på dette. Og spent på hvordan Walkman 3.0-spilleren blir også, får håpe det lekker noen bilder av den etterhvert :)

Lenke til kommentar

Synes det var mye bedre da SE satset i alt-i-et fremfor denne difrensieringen. Greit nok at noen vil ha i pose, mens andre vil ha i sekk (foto eller musikk), men mange vil ha i både pose og sekk og der henger SE litt etter. Håper de peiler seg inn på rett spor igjen nå :) Gleder meg til mer tilpasningsvennlig UI og bedre videofunksjon spesielt, egentlig kun dette jeg har savnet hos SE.

Lenke til kommentar

Bmwm3 sier at han har fått bekreftet at Sofia blir lansert i Q2

 

JackBauer2 sier at han videreformidler sikre kilder på at SE vil slippe K850i (Sofia) i september og at den har en Walkman 3.0 spiller i tillegg.

 

:ermm: Kan noen si meg hva som er rett her? :p

Endret av Panic
Lenke til kommentar

jeg har iPod! jeg trenger ikke no walkmanmobil! hvem gjør det da OM DE HAR iPod?!?

 

jeg vil ha en dritfet sonyericsson! det er det jeg vil ha! med et meny system man kan deaktivere sendte sms på! for gud så irriterenes at alt en skriver blir lagra! jajajaja jeg vet det kan slettes, men dritlei den slettinga!

 

billigste nokia har jo slik deaktivering av sendte sms! min sønn på 8 har det på sin!

Endret av SUPERJANNE
Lenke til kommentar
lol, hvor er den nye SE tråden?

8265091[/snapback]

 

Det vil bli en anstendig presentasjon i Q2, hvertfall en av de som blir presentert kommer også på markedet i Q2.

Dette kan jeg skrive litt om i en annen tråd.

:yes:

8265929[/snapback]

 

Her sier nå Bmwm3 at en av de som blir presentert kommer på markedet i Q2.

Endret av Panic
Lenke til kommentar
jeg har iPod! jeg trenger ikke no walkmanmobil! hvem gjør det da OM DE HAR iPod?!?

 

jeg vil ha en dritfet sonyericsson! det er det jeg vil ha! med et meny system man kan deaktivere sendte sms på! for gud så irriterenes at alt en skriver blir lagra! jajajaja jeg vet det kan slettes, men dritlei den slettinga!

 

billigste nokia har jo slik deaktivering av sendte sms! min sønn på 8 har det på sin!

8361901[/snapback]

Tja, jeg hadde SE før og brukte vyke, da slipper jeg at sendte sms blir lagret og det er MYE billigere enn vanlig sms ;)

 

For min del savner jeg muligheten til å lage snarveier til programmer etc på SEs-tlfer.

Lenke til kommentar
Synes det var mye bedre da SE satset i alt-i-et fremfor denne difrensieringen. Greit nok at noen vil ha i pose, mens andre vil ha i sekk (foto eller musikk), men mange vil ha i både pose og sekk og der henger SE litt etter. Håper de peiler seg inn på rett spor igjen nå :)  Gleder meg til mer tilpasningsvennlig UI og bedre videofunksjon spesielt, egentlig kun dette jeg har savnet hos SE.

8358984[/snapback]

 

Kunne ikke vært mer enig.

Lenke til kommentar
Synes det var mye bedre da SE satset i alt-i-et fremfor denne difrensieringen. Greit nok at noen vil ha i pose, mens andre vil ha i sekk (foto eller musikk), men mange vil ha i både pose og sekk og der henger SE litt etter. Håper de peiler seg inn på rett spor igjen nå :)  Gleder meg til mer tilpasningsvennlig UI og bedre videofunksjon spesielt, egentlig kun dette jeg har savnet hos SE.

8358984[/snapback]

 

Kunne ikke vært mer enig.

8363089[/snapback]

 

Enig jeg også, men pose og sekk er ikke nok. må få 3G OG EDGE i samme mobil fra SE nå.

SE trenger VIRKELIG en "Alt i ett" mobil nå. Gjerne GPS også..... Men gar nå over til Nokia og N95 mens jeg venter og venter og venter :no:

Lenke til kommentar

Jeg er ikke så keen på alt i ett mobil egentlig, da blir den sikkert like stor som N95 og det er jeg ikke så interessert i. (De kan jo seff slippe en mindre avansert i tillegg til en alt i ett mobil da)

 

Det jeg er mest interessert i er egentlig en mobil med bra kamera og større og bedre skjerm enn K800, og litt annerledes meny enn SE har hatt de siste 2-3 årene, er litt lei nå. Grei batteritid hadde ikke vært noe minus heller.

Lenke til kommentar
lol, hvor er den nye SE tråden?

8265091[/snapback]

 

Det vil bli en anstendig presentasjon i Q2, hvertfall en av de som blir presentert kommer også på markedet i Q2.

Dette kan jeg skrive litt om i en annen tråd.

:yes:

8265929[/snapback]

 

Her sier nå Bmwm3 at en av de som blir presentert kommer på markedet i Q2.

8361915[/snapback]

 

Hmm, presentert Q2, på markedet Q3 dessverre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...