Gå til innhold

SE i 2007


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bilder av en ny SE cybershot mobil.

:)

 

http://www.newmobile.nl/eur/en/news.php?news_id=d99b16

7069822[/snapback]

 

 

Kan ikke si at jeg falt for denne telefonen nei, men virkelig på tide med noen ryktebilder ass. Men de må jo lansere noe "nytt" snart. På den svenske SE-siden er det kun K320 som det står "kommer snart" på nå, og her i Norge er det K320 og W950 som kommer om et par uker. Nå er jo sølvversjonen av K800 også lansert, men dette er jo ingen "nyhet" da, er jo bare en ny drakt.

 

Så når kan man forvente noe nytt blir lansert? Det er jo som du sier, blitt utsatt og utsatt. Men er jo litt "pinlig" at de ikke har noen nye telefoner på siden sin nå, når alle de andre merkene spyr ut telefoner.

 

Og, ja fått med meg at 2007 blir stor, men det må jo komme noe spennende snart da, må det ikke... :dontgetit:

Lenke til kommentar
men ellers så syns jeg den er ganske fin. hvis man ser bort fra tastene og "bare" 2mp på en cyber-shot telefon. :whistle:

7074268[/snapback]

Denne blir nok prisen veldig hyggelig. :)

 

Om man ser bort i fra de små designtastene virker denne veldig smart sammensatt. QVGA, 2MP + AF, linsedeksel, slim, minnekort, lommelykt og sannsynligvis veldig gode bilder pga den lave oppløsningen (høyere oppløsning betyr i mange tilfeller dårligere bilder).

 

 

Fikk lyst på en. :cool:

Lenke til kommentar
noen som vet når denne kommer ut?

7076966[/snapback]

Det er ikke sikkert det er snakk om en faktisk modell en gang... ;)

7077037[/snapback]

 

Jo.

Men den er ikke ferdig, skal visst forbedres noe underveis (innhold)

:)

Den er ment å skulle konkurere mot 6233i.

 

Vet du om det blir noen lanseringer til uka, evt imorgen? Er jo 3GSM fra 16-20 så burde vi forvente oss noe?

 

Ville ikke forventet noe store greier.

Endret av bmwm3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...