Gå til innhold

SE i 2007


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Husker dere bilder av den low end cybershot mobilen, vel den heter Li.

K610i basis CyberShot mobil, men uten 3G.

 

Kommer noe mer info utover neste uke, og en hyggelig overraskelse for de som vil ha en bra Walkman mobil.

:yes:

7132283[/snapback]

 

Som SE fan er det alltid spennende å lese dine innlegg. Og ofte ganske frustrerende når du sier alt om en kommende mobil unntatt det vi vil høre :-)

Hva vet du om blåtann klokken til SE: MBW-100? Når kommer den? Så 30/10 et annet sted her men ingen ser ut til å vite noe mere eksakt...

7132499[/snapback]

 

 

Det kommer flere klokker...

 

Med mer innhold, derfor den er så stor pr idag.

 

:)

 

Vet ikke noe om leveranser og tidspunkt dessverre.

7132631[/snapback]

 

Takk for svar. Det var som bare... Så, lurt å vente med å kjøpe den første klokken som kommer eller er det som med alt nytt at det "snart" kommer noe bedre?

Lenke til kommentar
Takk for svar. Det var som bare... Så, lurt å vente med å kjøpe den første klokken som kommer eller er det som med alt nytt at det "snart" kommer noe bedre?

 

Jeg vet ikke når den/de andre kommer, så akkurat det blir vanskelig å svare på dessverre.

Det er alltid slik at det kommer noe mer og bedre riktignok.

Er GPS noe som er viktig for deg?

 

Snart er enten før nyttår eller i første kvartal av '07.

 

Jeg tror nok 2Q er mer nøyaktig pr idag dessverre.

For den jeg tenker på.

 

helle ikke Elena?

 

Nei.

 

:)

Lenke til kommentar
Takk for svar. Det var som bare... Så, lurt å vente med å kjøpe den første klokken som kommer eller er det som med alt nytt at det "snart" kommer noe bedre?

 

Jeg vet ikke når den/de andre kommer, så akkurat det blir vanskelig å svare på dessverre.

Det er alltid slik at det kommer noe mer og bedre riktignok.

Er GPS noe som er viktig for deg?

 

 

7138075[/snapback]

 

GPS trenger jeg ikke.

Kommer det klokker med gps funksjonalitet?

Lenke til kommentar

Var innom på SE.no sin hjemmeside nettopp og så at de har fjernet "kommer snart" fra sine to siste produkter, W950 og K320. Dette er vel litt i tidligste lager, men de er vel ute om 1-2 uker i butikkene. MEN, skal det ikke lanseres noe nytt snart? Det eneste SE har igjen på siden sin er bluetoothklokken (som ikke er så spennende synes jeg) og sølvversjonen av K800 (som ikke er ny). Venter spent på alt det nye som kommer, og at 2007 blir kjempestor, men burde man ikke få noe å glede seg til? Tror aldri jeg har sett en mobilside før som ikke har noen nye produkter. SE - kom igjen, vi venter spent! :cry:

Lenke til kommentar
Var innom på SE.no sin hjemmeside nettopp og så at de har fjernet "kommer snart" fra sine to siste produkter, W950 og K320. Dette er vel litt i tidligste lager, men de er vel ute om 1-2 uker i butikkene. MEN, skal det ikke lanseres noe nytt snart? Det eneste SE har igjen på siden sin er bluetoothklokken (som ikke er så spennende synes jeg) og sølvversjonen av K800 (som ikke er ny). Venter spent på alt det nye som kommer, og at 2007 blir kjempestor, men burde man ikke få noe å glede seg til? Tror aldri jeg har sett en mobilside før som ikke har noen nye produkter. SE - kom igjen, vi venter spent!  :cry:

7140106[/snapback]

 

Mulig vi kan se en presentasjon til iår, den kommer evt i November slik det nå ser ut til...

Kan ikke si så mye om den ennå, men den som venter på noe godt osv...

:)

Lenke til kommentar
får vi høre til Elena?  :dribble:

7155104[/snapback]

 

Nei, men håper jeg AI.

 

Ser Amobil gjengir noe av det jeg har sagt her.

De tar feil på et par punkter, men ok.

:)

Det jeg imidlertid tenkte jeg skulle si, og som jeg har fått mange spm om.

Jeg kan nå bekrefte at det kommer en Walkman med K800 specs.

:)

Vidre så stemmer det at E = emotions serien kommer for fullt fremover, bl.a med en ved navn Milo.

Mens andre serier kommer til, er det andre som forsvinner.

Men det er en helt annen tråd.

:)

Lenke til kommentar
Noen rykter angående nye mobiler i P-serien? Eller er det andre serier som tar over flaggskipet?

 

Vil Elena/M-et-eller-annet bli Sony Ericssons nye flaggskip da? Spåesiefikasjonene vil vel overgå P990i?

 

M serien er ikke flagg skip nei, slik P990 er det.

Mht specs, la oss vente å se, en av de har en overraskelse i ermet.

:)

 

P serien er veldig uviss...

Lenke til kommentar
får vi høre til Elena?  :dribble:

7155104[/snapback]

 

Nei, men håper jeg AI.

 

Ser Amobil gjengir noe av det jeg har sagt her.

De tar feil på et par punkter, men ok.

:)

Det jeg imidlertid tenkte jeg skulle si, og som jeg har fått mange spm om.

Jeg kan nå bekrefte at det kommer en Walkman med K800 specs.

:)

Vidre så stemmer det at E = emotions serien kommer for fullt fremover, bl.a med en ved navn Milo.

Mens andre serier kommer til, er det andre som forsvinner.

Men det er en helt annen tråd.

:)

7157959[/snapback]

 

Mener du nå at det kommer en walkman-telefon med samme kamera som sitter i K800i! Med autofokus,blitz,bestpic o.s.v?

Vet du forresten noe om når oppfølgeren til K800i kommer! Til sommeren?

En ting jeg har lurt på lenge nå! Vil alle Sony Ericsson telefoner som kommer i 2007 ha den nye UI'n?

Takk for flott info bmwm3! :thumbup:

Endret av Mobilfriken
Lenke til kommentar
Noen rykter angående nye mobiler i P-serien? Eller er det andre serier som tar over flaggskipet?

 

Vil Elena/M-et-eller-annet bli Sony Ericssons nye flaggskip da? Spåesiefikasjonene vil vel overgå P990i?

 

M serien er ikke flagg skip nei, slik P990 er det.

Mht specs, la oss vente å se, en av de har en overraskelse i ermet.

:)

 

P serien er veldig uviss...

7158399[/snapback]

Men er det ikke sånn vnaligvis at den mest avanserte mobiltelefonen til en produsent blir flaggskipet? Og Elena vil vel være lik P990i på alle måter utenom at den har et kamera som er 1,2 MP bedre enn P990i. Og da blir den vel best? Eller er det andre ting som skiller dem?

 

Og vil minnekortstøtten være M2 eller MS PRO Duo? ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...