Gå til innhold

SE i 2007


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har veldig lyst på SE W810, for den passer meg veldig bra!

Men skal jeg heller vente til neste år? Kommer det en bedre versjon av denne da?

7107203[/snapback]

 

Hvis den passer deg, kjøp den.

Den vant jo kåringen i TV2 hjelper deg, som beste musikk mobil.

:)

Om det kommer noe bedre neste år, selvsagt, men W810 har en av de beste kameraene på markedet, og prisen er heller ikke dum, og så ser W810 meget bra ut - konklusjon, løp og kjøp!

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
underlig nok så har vel W810 ett kamera som kan måle seg med K800, og K800 er jo fokusert på kamera. hadde dem nå bare komme med en klapptelefon med bra kamera (W/Z710er i nærheten men mangler autofokus i hvertfall)

7110924[/snapback]

 

Det kommer mye bra fremover, også av rykter, kan fremlegge litt etterhvert her.

Bra kamera i klapp, det kommer.

Lenke til kommentar

La oss forsøke å oppsummere litt, det summer av rykter om dagen, noen reele andre litt snedige.

 

Den ene har vi allerede sett bilder av, disse ble imidlertid fjernet, og vi vet alle hva det betyr.

2" QVGA, 2 megapxl cam, cybershot branding.

 

Sofia oppfølgeren til K800, QVGA 2.2", 5 megapxl cam og selvsagt xenon flash.

 

Så kommer det en intresant en,

En slim candybar, kodenavn AI, alufront, i Walkman serien, samme specs som W850 (altså 1Gb minnekort som medfølger) , men 9.4 mm tykk.

Og som det siste spy bilde viste, fast port på siden, og ikke under.

Farge, sort og sølv

 

Melinda, Walkman candybar, basert på billig mobilen K310.

 

Maria, oppfølger til W950, sannsynligvis med Wifi og 8Gb minne (flash)

 

Elena, også M600 basert, men med cybershot branding, med Wifi, 3.2 mega pxl cam, QVGA 30FPS.

 

Utover dette, skal det være minst en slider, den ene skal være en Walkman, ligger omtrent midt på treet, mht specs, altså, omtrent som W850, men uten 3G.

 

:)

 

Ser ut til at SE kommer med ca 40 modeller i 07, første halv år er mest interresant.

Lenke til kommentar
En slim candybar, kodenavn AI, alufront, i Walkman serien, samme specs som W850 (altså 1Gb minnekort som medfølger) , men 9.4 mm tykk.

Og som det siste spy bilde viste, fast port på siden, og ikke under.

Farge, sort og sølv

7116099[/snapback]

Alufront, slim, musikk.. Minner noe om iPod Nano det der.

 

Når får vi se de ulike highend mobilene som M600i med 3,2 mp eller Sofia? Dette går så tregt...

Lenke til kommentar
Al hørtes meget spennende ut. Mer info om denne, eller litt info om når den evt. kommer til å bli lansert hadde blitt satt pris på.

Sitter her med en Nokia 5300, men jeg angrer litt på at jeg ikke gikk for en SE isteden. Dersom Al kommer tidlig på året kanskje jeg klarer å holde ut til da ;)

7117187[/snapback]

 

1Q.

 

:)

Lenke til kommentar
Om det stemmer at også den tynne Walkman-telefonen har fast-port på siden tok jeg nok feil i at den skal brukes i forbindelse med kameratilbehør. Kombinasjonen M2-kort og en flyttet fast-port var kanskje formelen til tynne SE-telefoner?

7116206[/snapback]

 

Det er bl.a pga tilbehør ja.

:)

 

Flere klokker osv.

 

Så, da er spørsmålet, vet noen om det kommer en brett-opp mobil med QVGA oppløsning og et godt kamera snart?

 

Snart...Litt usikker på hva du mener med snart, men du må nok smøre deg litt med tålmodighet.

 

Vet du (bmwm3) om det kommer noen telefon som er laget for å tåle en ekstra trøkk. Ser på W710 nå (fin å se på), men ikke bygget får å tåle det lille ekstra. Hadde håpet SE kom med en slik telefon:)

 

Vet ikke, er mange som lurer på det samme, haifinne telefonen er en klassiker.

:)

 

Kommer det en oppfølger til k610i?

 

litt tidlig å tenke på vel.

:)

Spennende nyheter særlig AI  , men kommer ikke denne "K810i" som det har vært snakk om tidligere?

Vil det komme en cybershot-klapp også?

Og er dette snakk om telefoner som kommer iløpet av første kvartal?

 

jo, den kommer.

Cybershot klapp kommer.

:)

Noen første, men de fleste 2 Q.

:)

Lenke til kommentar
Husker dere bilder av den low end cybershot mobilen, vel den heter Li.

K610i basis CyberShot mobil, men uten 3G.

 

Kommer noe mer info utover neste uke, og en hyggelig overraskelse for de som vil ha en bra Walkman mobil.

:yes:

7132283[/snapback]

 

Som SE fan er det alltid spennende å lese dine innlegg. Og ofte ganske frustrerende når du sier alt om en kommende mobil unntatt det vi vil høre :-)

Hva vet du om blåtann klokken til SE: MBW-100? Når kommer den? Så 30/10 et annet sted her men ingen ser ut til å vite noe mere eksakt...

Lenke til kommentar
Husker dere bilder av den low end cybershot mobilen, vel den heter Li.

K610i basis CyberShot mobil, men uten 3G.

 

Kommer noe mer info utover neste uke, og en hyggelig overraskelse for de som vil ha en bra Walkman mobil.

:yes:

7132283[/snapback]

 

Som SE fan er det alltid spennende å lese dine innlegg. Og ofte ganske frustrerende når du sier alt om en kommende mobil unntatt det vi vil høre :-)

Hva vet du om blåtann klokken til SE: MBW-100? Når kommer den? Så 30/10 et annet sted her men ingen ser ut til å vite noe mere eksakt...

7132499[/snapback]

 

 

Det kommer flere klokker...

 

Med mer innhold, derfor den er så stor pr idag.

 

:)

 

Vet ikke noe om leveranser og tidspunkt dessverre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...