Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Serieorgasme for menn


Gjest mafister

Anbefalte innlegg

Gjest mafister

Er det ikke normalt for menn å kunne fortsette kort tid etter orgasmen? Jeg har klart opp til 4 orgasmer under et samleie (er mann), og i tillegg 3 orgasmer til med damas hånd og munn samme natt..

 

Er det normalt å kunne fortsette sånn? Hvordan er det med deg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det ikke normalt for menn å kunne fortsette kort tid etter orgasmen? Jeg har klart opp til 4 orgasmer under et samleie (er mann), og i tillegg 3 orgasmer til med damas hånd og munn samme natt..

 

Er det normalt å kunne fortsette sånn? Hvordan er det med deg?

7008061[/snapback]

 

Hørtes komisk ut. Sikker på at du vet hva en orgasme er ? :p

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Er det ikke normalt for menn å kunne fortsette kort tid etter orgasmen? Jeg har klart opp til 4 orgasmer under et samleie (er mann), og i tillegg 3 orgasmer til med damas hånd og munn samme natt..

 

Er det normalt å kunne fortsette sånn? Hvordan er det med deg?

7008061[/snapback]

 

Hørtes komisk ut. Sikker på at du vet hva en orgasme er ? :p

7008253[/snapback]

ja.

Lenke til kommentar

Joda, det er fulstendig mulig.

 

Ta et lite søk på google, så finner du det rimelig raskt.

 

Det er ikke "normalt" i den forstand at det er vanelig at menn har den evnen, vi har visst det når vi er liten, men mister evnen når ting begynner å vokse.

 

Det er visst mulig å trene seg opp igjen, men jeg har heller lite erfaring på dette området.

 

Søk, du finner det med en gang.

 

Skal vedde en rusten tiøring på at dama vil like det.

Lenke til kommentar

Har aldri hatt flere orgasmer, men kan fortsette etter orgasme, og tror jeg kan få flere orgasmer (hadde litt dårlig tid den ene gangen vi faktisk fortsatt etter jeg kom).. er ikke så godt helt i starten etter du har komt, men bare peis på så går det fort over forde om den er litt øm en liten stund etterpå. Er sikkert fullt mulig å få orgasme. Jeg følte hvertfall det siden dama syntes det var så godt, og det motiverte meg til å bare gi faen og kjøre på videre..

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg kan kvalifisere til "serie-orgasmer for menn", dvs det kan komme 2-3 orgasmer etter hverandre med bare sekunders mellomrom. Det forutsetter selvfølgelig at man fortsetter å jobbe umiddelbart etter at kremkanonen har fyrt av sine første skudd.

 

:ermm:

7010472[/snapback]

 

Wow, må være ålreit det. Jeg derimot får cooldown på 1-2 time®. Hvordan er det etterhvert? Hadde ei som kom tre ganger, først etter 15-20 sekund, så neste etter et minutt. Men det dalte jo.. sånn 100% til 60% så.. vel.. den siste var sånn 20% av første. Jeg antar at der er i samme området?

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg kan kvalifisere til "serie-orgasmer for menn", dvs det kan komme 2-3 orgasmer etter hverandre med bare sekunders mellomrom. Det forutsetter selvfølgelig at man fortsetter å jobbe umiddelbart etter at kremkanonen har fyrt av sine første skudd.

 

:ermm:

7010472[/snapback]

 

Wow, må være ålreit det. Jeg derimot får cooldown på 1-2 time®. Hvordan er det etterhvert? Hadde ei som kom tre ganger, først etter 15-20 sekund, så neste etter et minutt. Men det dalte jo.. sånn 100% til 60% så.. vel.. den siste var sånn 20% av første. Jeg antar at der er i samme området?

7010782[/snapback]

Haha cooldown :!:

CD er noe dritt, skulle buffa +sta på mannens penis, eventuelt gjøre en +sta enchant tilgjengelig. Kanskje litt boost i strength, agi og spirit kanskje? :)

Lenke til kommentar

Man skal lese mye sykt før øya detter ut, ja :!:

Kjæresten min klarer å fortsette etter at det har godt for ham, uten å bli slapp, liksom.

Men. Ø. Jeg tror ikke han har hatt flere orgasmer mens vi har hatt sex?

Ja, da har jeg noe å spørre ham om når han ringer meg etter siste konserten i kveld.

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Å komme er å få utløsning. Det er altså prosessen der den hvite gugga kommer ut. Orgasme er den gode følelsen du får. Somregel så kommer utløsningen (den hvite gugga) og orgamsen sammtidig. Man får en deilig følelse idet man kommer. Mange tror at dette henger sammen, men det gjør det ikke. Denne gode følelsen har ikke noe med det at man kommer å gjøre.

 

Jeg har lest at for å få mulit orgasmer så må man skjønne hvorfor den vanlige mannen ikke kan få det. Det er nemmelig fordi at når man får utløsning, altså man kommer, da blir penis automatisk slapp. Men, siden det at man kommer ikke har sammenheng med orgasmen (den gode følelsen), så kan man faktisk skille disse to. Dermed kan man få orgasme (de gode følelsen) uten å få utløsning, og får man ikke utløsning, da blir heller ikke penis slapp og man kan fortsette.

 

Så, hvis du kjenner godt etter når det går for deg så vil du merke at den gode følelsen kommer litt før eller litt etter spruten. Dette er altså trikset. Hindre denne spruten fra å komme ut. Dermed er fortsatt penis erigert, og man kan fortsette å stimulere inntil man får en ny orgasme. Dette tar da ikke så lange tiden.

 

For å få til dette må man trene noe som heter P.C. muskelen. Denne muskelen ligger mitt mellom bena, og mellom pungen og anus (ihvertfall kjennes det slik ut :p ) Det å lokalisere den er jo seff litt vanskelig, men det er denne du bruker når du løfter penis opp og ned når den er erigert. Altså denne som gjør at du kan "pilke" eller "isfiske" med den erigerte penisen. Hvis du er sterk nok med denne så kan du klemme til idet du får utløsning, og dermed hindre utløsningen å komme ut av penis. På denne måten kan orgasmen gjentaes.

 

Så, hvordan øver du P.C. muskelen? Jo, man rett og slett klemmer, og slipper, klemmer og slipper med den. Når du har lokalisert den så er ikke dette no problem.

 

En annen måte å trene denne på som vistnokk skal være ganske effektiv er hånkle metoden. Denne går ut åp at man får ståpikk, så legger mann et hånkle over den, og gjør push ups med penisen. Dette er jo slitsomt, og man trener da P.C. muskelen. Etterhvert som man blir sterkere, fukter man hånklet slik at det blir tyngere, og trener muskelen ytterligere.

 

Så, hvordan bruker man dette?

Jo, det du gjør er at du runker helt til det punktet det er rett før du kommer. Da klemmer du til med PC muskelen og holder alt du orker. Dette gjentar du et par ganger, og til slutt så vil du få orgasme. Antageligvis så vil du ikke klare å holde tilbake utløsningen de første gangene, men etter trening så skal dette gå. Dette er en tolmodighets jobb, men det skal altså gå. Man må prøve seg frem og bli kjent med seg selv rett og slett.

 

Nå skal det sies at alt dette har jeg bare lest meg til, men stammtidig har jeg hørt fra flere hold at dette stemmer, men jeg har aldri fått det til selv. Til dere som prøver, lykke til!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...