Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Serieorgasme for menn


Gjest mafister

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest mafister

Jeg har desverre aldri opplevd serieorgasme. :( Jeg må, som mange andre, ha en del timers cooldown for å kunne sette i gang med akten igjen. Kan til nød klare to ganger med 30 min mellomrom, men det er en sjelden gang. Er det mulig å trene seg opp på dette punktet?

Lenke til kommentar

Det du gjør rett før du kommer, er at du klemmer hardt rett under penis hode, slik at du "hindrer" sæden å komme ut.

Sæd gir nemlig fra seg et muskel-beroligende stoff som gjør at alle muslkene i området slapper helt av, til alles irritasjon.

 

Etter hvert så kan du prøve å unngå å bruke hendene for å hindre sæden å komme ut.

 

Det går på mye av det samme som når du holder på å pisse i buksa, men på en måte holder deg. Du skal holde deg i å komme.

Capichè?

Lenke til kommentar
Gjest mafister

trådstarter her igjen.. jeg får både orgasme og utløsning (til det er tomt, etter 2-3 orgasmer, kommer samtidig)..

jeg har ikke trent p.c. muskelen som nevnt her, men høres ut som den muskelen fysioterapauter kaller bekken-muskelen. den man (gutter hvertfall), strammer for å gjøre "push-ups"/pilke whatever med penis og til å holde igjen når man er tissetrengt.. eller.. jeg har kanskje trent den når jeg har vært hos fysioterapaut, men da uten ståpikk.

jeg er 100% sikker på at det er orgasmer.

 

grunnen til at jeg startet tråden var at jeg trodde dette var vanlig for gutter til jeg hørte i en annen tråd at mange ikke kunne dette.

er vel litt spesielt kanskje.. noe jeg har vært så heldig å bli født med kanskje..

 

jeg kan holde på så lenge jeg orker fysisk, med noen unntak da jeg trenger 10 min å komme meg litt på..

Lenke til kommentar

Er du heldig har du ei dame som ikke gir seg etter du har kommet...

 

Ei venninne av meg fortalte meg en gang (litt rart at hun gjorde, men anyway) hun hadde en litt kåt dag, mildt sagt. Hun og typen gjorde det stadig vekk, men da typen hadde kommet noe sånn som 5-6 ganger i løpet av dagen orket han ikke mer.. Hun ble litt "småsur" og dytta han ned på senga og rei han til han kom igjen.. Han var visstnok helt kjørt etterpå, og hadde ikke en helt god opplevelse resten av den dagen.. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Er du heldig har du ei dame som ikke gir seg etter du har kommet...

 

Ei venninne av meg fortalte meg en gang (litt rart at hun gjorde, men anyway) hun hadde en litt kåt dag, mildt sagt. Hun og typen gjorde det stadig vekk, men da typen hadde kommet noe sånn som 5-6 ganger i løpet av dagen orket han ikke mer.. Hun ble litt "småsur" og dytta han ned på senga og rei han til han kom igjen.. Han var visstnok helt kjørt etterpå, og hadde ikke en helt god opplevelse resten av den dagen.. :p

7030743[/snapback]

Konge :w00t:

Lenke til kommentar
Er du heldig har du ei dame som ikke gir seg etter du har kommet...

 

Ei venninne av meg fortalte meg en gang (litt rart at hun gjorde, men anyway) hun hadde en litt kåt dag, mildt sagt. Hun og typen gjorde det stadig vekk, men da typen hadde kommet noe sånn som 5-6 ganger i løpet av dagen orket han ikke mer.. Hun ble litt "småsur" og dytta han ned på senga og rei han til han kom igjen.. Han var visstnok helt kjørt etterpå, og hadde ikke en helt god opplevelse resten av den dagen.. :p

7030743[/snapback]

Konge :w00t:

7030748[/snapback]

 

Da skal du faen meg ikke klage på for lite sex... Hun må være den mest sexgale jenta jeg veit..

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Er du heldig har du ei dame som ikke gir seg etter du har kommet...

 

Ei venninne av meg fortalte meg en gang (litt rart at hun gjorde, men anyway) hun hadde en litt kåt dag, mildt sagt. Hun og typen gjorde det stadig vekk, men da typen hadde kommet noe sånn som 5-6 ganger i løpet av dagen orket han ikke mer.. Hun ble litt "småsur" og dytta han ned på senga og rei han til han kom igjen.. Han var visstnok helt kjørt etterpå, og hadde ikke en helt god opplevelse resten av den dagen.. :p

7030743[/snapback]

 

Pøh. Oppskrytt.

Lenke til kommentar
Er du heldig har du ei dame som ikke gir seg etter du har kommet...

 

Ei venninne av meg fortalte meg en gang (litt rart at hun gjorde, men anyway) hun hadde en litt kåt dag, mildt sagt. Hun og typen gjorde det stadig vekk, men da typen hadde kommet noe sånn som 5-6 ganger i løpet av dagen orket han ikke mer.. Hun ble litt "småsur" og dytta han ned på senga og rei han til han kom igjen.. Han var visstnok helt kjørt etterpå, og hadde ikke en helt god opplevelse resten av den dagen.. :p

7030743[/snapback]

 

Pøh. Oppskrytt.

7031971[/snapback]

 

Hva er så oppskrytt med det?

Lenke til kommentar

Jeg holder på til jeg er sliten, eller at dama er sliten. Da gidder jeg ikke mer. Jeg kan gjerne få 4 orgasmer på en kveld, men ikke i strekk.

 

Blir som regel veldig sliten etter 15-20min med peising, er ikke det at jeg kommer. Blir bare utslitt og jævli, da dabber liksom lysten litt av. Så da peiser jeg bare på til jeg kommer istedet. Eller så slutter jeg bare. Godt er det jo uansett :)

 

Var med ei i helga som ikke gidda mer, da hadde vi sikkert peisa på i 20min. Å etter helga så har jeg vondt i omtrent alle muskler og ledd, føles ut som jeg har brukt helga på terningsstudio.

 

Å ja, det er lenge siden sist før i helga.

Lenke til kommentar

Det er skikkelig kos med serieorgasme!

Da er det bare å holde på til dere begge er så slitne at dere ikke orker å løfte ein finger, og etterpå så føler man seg skikkelig utpult - og ingenting er bedre enn den følelsen!

 

Eg har hvertfall til overs for å møte den dama som ikkje har satt pris på det... Gjør ikkje noe om du kommer etter 2 min første gangen heller, for det er jo meir i vente!

 

Så det er bare å være takknemmelig for å ha den egenskapen, og bruke den så mye man kan - men alt med måte da :D

Lenke til kommentar
Dette er noe jeg lærte meg for et års tid siden, og kan ikke akkuratt si jeg angrer på det.

Jeg leste meg til det fra -DENNE- siden og øvde en del ganger før det gikk "automatisk"

Øvelse gjør mester. :thumbup:

7049989[/snapback]

 

På den siden står det an man skal gjennta denne øvelsen 9-36 ganger, men det står ikke noe om hvor mangen ganger daglig, evt. hvor lenge man skal vente mellom hver gang. Noen som har noen mening om dette?

Lenke til kommentar
På den siden står det an man skal gjennta denne øvelsen 9-36 ganger, men det står ikke noe om hvor mangen ganger daglig, evt. hvor lenge man skal vente mellom hver gang. Noen som har noen mening om dette?

7093688[/snapback]

Jeg husker ikke akkuratt hvor ofte jeg gjorde dette, men det var forholdsvis ofte. Jeg holdt vel på ca en gang om dagen i 1,5mnd eller noe i den duren, før det funket skikkelig.

Endret av shrek_2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...