Gå til innhold

Angry Nintendo Nerd tester elendige videospill!


Anbefalte innlegg

Veit det. Ganske så tåpelig, og i virkeligheten ser det urteit ut, noe nerden beviste ganske bra.

 

Men det var altfor mye skuespill denne gangen. Klart at man ikke kan sitte i evigheter med et simpelt Atarispill, men dette ble litt i overkant. Han kunne i det minste vist et par lignende spill.

Åjsann, mente ikke at det var teit, en liten skrivefeil fra min siden. Mente å se at det ikke var teit.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Åjsann, mente ikke at det var teit, en liten skrivefeil fra min siden. Mente å se at det ikke var teit.

 

Ja, jeg forstår hva du mener, og jeg er enig. Synes at han henviste til spillet på en kul måte mot slutten der. Det beviser i hvert fall hvor idiotiske noen spill kan være :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hehe, Halloween-episoden var faktisk ganske artig. Vanligvis synes jeg ikke de overdramatiserte videoene med masse skuespill og greier er spesielt morsomme - men denne slo godt an. Lo relativt godt under hele greia. En god nyhet for de som ikke liker disse lengre videoene, er den lille teksten som står på slutten av videon. "Stay tuned for more shorter, basic-style AVGN-reviews" eller noe lignende. :)

 

PS: Faens halloween. Er så glad jeg er i forsvaret nå. Kreperer av alle drittungene som kommer på døra og maser om godteri, uten noen kunnskaper om hva i helvete Halloween faktisk handler om. :hrm:

Lenke til kommentar

Haha helt genialt dette. Skjønner veldig godt at han blir sinna når det er NES spill han tar for seg. Syns nes spill er noe av det vanskeligste som er laget innenfor spill, hvertfall visse spill er nesten helt umulig å runne!! Har blitt mye frustrert av blant annet zelda, castlevania spillene. Men han her er morsom så det holder ;) Ler meg skakk :D

Lenke til kommentar
PS: Faens halloween. Er så glad jeg er i forsvaret nå. Kreperer av alle drittungene som kommer på døra og maser om godteri, uten noen kunnskaper om hva i helvete Halloween faktisk handler om. :hrm:

Personleg synest eg Halloween er like relevant for meg som Thanksgiving, og ignorerar heile greia so langt som mogleg. Klarar ikkje å riste av meg kjensla om at grunnane til at det no er enkelte som feirar tøvet er:

1. Amerikanske situasjonskomedier.

2. Handelsstanden ønskar å sko seg på dumme folk. Det er forøvrig òg det eg trur grunnen til at vi no feirar jul i oktober.

 

Dersom nokon ønsker å få snop på døra her, får dei gå julebukk.

 

Kay

Lenke til kommentar

Den testen med turtles spillet..eg må si det..fyren er jo en total idiot..visste an ikke at du kunne GÅ over det hoppet..og han prøvde å hoppe 25 ganger før han i det hele tatt TENKTE på å gå over...

 

Herregud for en tosk.

 

Og de pizza'ene som er så vanskelig å få tak i..my goooood....hopp og hold inne høyre piltast..så kommer du inn...fane for en idioooot

Lenke til kommentar

Diesel, når James tar på seg rollen som AVGN, gjør han seg noen ganger dummere for å få mer ut av omtalene sine. Noen ganger velger han også å kjefte på spill han faktisk liker. Poenget er ikke å gi konstruktiv og rettferdig kritikk, hele greia med AVGN er å bli fly forbanna uansett om spillet er bra eller ikke.

Endret av RevX
Lenke til kommentar
Den testen med turtles spillet..eg må si det..fyren er jo en total idiot..visste an ikke at du kunne GÅ over det hoppet..og han prøvde å hoppe 25 ganger før han i det hele tatt TENKTE på å gå over...

 

Herregud for en tosk.

 

Og de pizza'ene som er så vanskelig å få tak i..my goooood....hopp og hold inne høyre piltast..så kommer du inn...fane for en idioooot

 

 

Ang det første, hvis du ikke har spilt spillet før så er det jo naturlig at man prøver å hoppe der.

Uansett skremmer det litt at du ikke skjønner at det han driver med bare er skuespill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...