Gå til innhold

Angry Nintendo Nerd tester elendige videospill!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Noe penger har det blitt, som blant annet Bruktbilen over beskriver. Det kommer også en dvd snart. Men det er kun et hobbytiltak, han har en vanlig fulltidsjbb, videoene lages i fritiden...

 

Han heter for øvrig "the angry video game nerd" nå, man kan ikke tjene penger på et navn som har copyright

Lenke til kommentar

Nitpicking: its d*ck.

 

Synes episoden var bra jeg. Men kommentarene hans sånn som den siste synes jeg blir litt overflødige. Jeg har ikke noe problem med spåket men jeg får ofte følelsen av han sier det bare for å si noe.

 

Ellers har han jo ganske morsomme kommentarer og poenger om gameplayet, som er mye mer relevante.

Lenke til kommentar
Jeg syns videoene blir kortere og kortere og har mindre og mindre å by på.

9016153[/snapback]

 

SAmme her... Han kan umulig finne på flere banneord nå...

9016789[/snapback]

 

Flere av de første videoene hans varte i 4-5 minutter. Flere av de siste varer oppimot 10 minutter - noen varer enda lengre.

 

...eller har han bare sinnsykt lite å gjøre på?

9016063[/snapback]

 

Det finnes et ord som heter "interesse". Slå det opp. ;)

 

Forøvrig skjønner jeg ikke at dere klager over at han tjener noen kroner av å selge T-skjorter til fansen. Det er ikke påbudt å kjøpe.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Men den settningen han bruke i den nyeste videoen var bare genial.

"Maybe I should get a tatoo off a goat holding a baby sniffing cocain of it's dick" :wee:

9018250[/snapback]

 

Han sa vel "penis", men samme faen. Er uansett helt enig. Brilliant utsagn. Av og til blir det litt vel mye, men den der traff spikeren rett i hodet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...