Gå til innhold

Hårtråden, diskusjon rundt emnet hår.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm.. Jeg føler at den sveisen ikke helt passer til meg, men det største problemet er at jeg ikke vet hvilken sveis jeg skal ha før jeg får så langt hår! Da har jeg langt stritt irriterende hår som jeg ikke kan legge bakover fordi det er for kort :p

 

Vil ikke si at han har langt hår. Du burde jo gå til frisøren hver 2-4 uke uansett, slik at du kan få tynna det ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf

Når jeg begynner å få litt langt hår merker jeg at det blir vanskeligere å håret og få ut voks osv skikkeli, og det resulterer i at håret ser noe fett ut. Har lyst å spare til langt hår nå, så lurer på om dere har noen tips å komme med? :p

Lenke til kommentar

Når jeg begynner å få litt langt hår merker jeg at det blir vanskeligere å håret og få ut voks osv skikkeli, og det resulterer i at håret ser noe fett ut. Har lyst å spare til langt hår nå, så lurer på om dere har noen tips å komme med? :p

 

Bruk Head & Shoulders shampo. Har voks i håret hver dag. Har ikke langt hår nå lenger, men når jeg hadde det brukte jeg den shampoen og den funka veldig bra.

 

 

Btw; så anbefaler jeg folk å handle på Blivakker.no om man vil kjøpe shampoer eller voks. Fri frakt helt til 31. Juli så blir en del billigere enn å kjøpe i butikken, spesielt hårvoks.

Lenke til kommentar

Hva er galt med H&S? Jeg flasset MYE før. Det gjør jeg ikke nå mer.

Bruker du det fortsatt?

Edit: Kan jo nevne at saltinnholdet visstnok skal være ganske høyt. Og den legger igjen en del rester. Og en annen ting er at effekten kun opprettholdes ved regelmessig bruk i de fleste tilfeller. Den "kurerer" ikke på samme måte som en del andre gjør.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Har brukt det i noen år nå ja. Og har merket at jeg kan ikke kan bytte til noen vanlig shampoo uten å begynne å flasse etter en liten stund. Burde jeg heller prøve på feks "Joico - Moisture Recovery - Shampoo For Tørt Hår"? Hårgenene på min fars side er ikke gode. Fra muttern, som jeg ligner mest på, er det en del bedre. Men har aldri likt håret mitt. Blir aldri helt som det skal...

Lenke til kommentar

Og det har du nettopp poenget mitt. :p

Jeg ville vurdert en god sjampoo fra enten Joico eller KMS. Her er en god plass å starte.

Har selv brukt sjampoo og balsam fra Joico i alle år og min mening er det meget godt brukte penger (nå er de jo uansett mye mer konsentrert enn billigsjampooer som ofte er vann med en liten dæsj "virkestoffer"), spesielt for meg som har usannsynlig tykt og stritt hår med en hodebunn som blir irritert bare jeg sier bø til den.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Herregud jeg blir så irritert. Hvorfor finnes det ingen frisører som har peiling på styling-produkter til menn? Jeg var innom div. butikker i dag, og ble anbefalt Renati paste til mitt halvlange, tykke hår. Hva ville dere anbefalt meg? Liker fuktighet og hold :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...