Gå til innhold

Hårtråden, diskusjon rundt emnet hår.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke fullt så kort på sidene, og man kan se bra ut ;)

 

 

Han her er vel definisjonen på at det kan se bra ut :p

post-120651-0-97653500-1299344436_thumb.jpg

 

:love:

 

Har sidecut selv, tenker å stikke til frisør å trimme det litt da det begynner å bli litt langt både på toppen og på sidene :p Vurderer å klippe det noe ala bildet over. Håper jeg ikke faller i kategorien 9/10 som ikke passer det:P

 

hva tenker dere?:p

Endret av Nektard
Lenke til kommentar

Trenger å klippe meg, håret har som vanlig utviklet seg i retning tjukt og bollete, og nå er det for mye, noe masse mengde voks egentlig omtrent bare forverrer.

 

Forslag til ny, relativt kort sveis:

Alex+Pettyfer+Alex+Pettyfer+Grove+pQqaYnMOV5el.jpg

Alex+Pettyfer+Premiere+CBS+Films+Beastly+Arrivals+uOauKHOgOz-l.jpg

 

 

 

Hva synes dere? Jeg er 19 (snart 20!) år, og ganske lik kropps -og ansiktsform som han på bildet (ikke nødvendigvis så kjekk, må jeg innrømme).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg trenger en hårklipp snart da det er en stund siden jeg skiftet hår frisyre. Jeg ser for meg en ganske kort hår frisyre da jeg er veldig lei å ha en lenge på håret som man kan si er midt mellom kort og medium i lengde. Håret mitt er ganske tykt og mørkbrunt. Frisyren jeg ser for meg er noe lignende dette, og jeg må bare beklage at jeg ikke kan komme med noe bedre eksempel enn det der. Hadde vært flott vis noen kanskje klarte å finne et bilde med noen som er ganske lik på håret og kanskje noen tips om hvordan jeg kan oppnå den frisyren, vis ikke så får jeg bare håpe på det beste når jeg skal klippe meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Om du i utgangspunktet har tenkt å klippe deg kan du jo like gjerne dra til frisøren, ta med bilde og be om noe a-la det du viste oss? Vi er ikke frisører, og om du vil ha tips til hvordan du kan style håret etter klippen, som vi enda ikke vet hvordan blir, tror jeg nok det lønner seg å høre med en profesjonell.

Lenke til kommentar

Har lyst til å fjerne all hår, så det bare blir 2-3 mm igjen, men er redd for at det bare blir stygt.

Men hvis det blir stygt kan jeg jo også bare gå med caps til det har grodd ut igjen :p

 

Da må jeg vente til sommeren, ser for meg at det kan bli litt kaldt med så lite hår nå ;)

Lenke til kommentar

Har lyst til å fjerne all hår, så det bare blir 2-3 mm igjen, men er redd for at det bare blir stygt.

Men hvis det blir stygt kan jeg jo også bare gå med caps til det har grodd ut igjen :p

 

Da må jeg vente til sommeren, ser for meg at det kan bli litt kaldt med så lite hår nå ;)

Våren er her. Du kan like godt gjøre det nå som senere, det er ikke så kaldt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...