Gå til innhold

Hårtråden, diskusjon rundt emnet hår.


Anbefalte innlegg

Trenger virkelig hjelp nå dere! I går tapte jeg et veddemål, så jeg måtte la en kamerat klippe meg. Ja det høres dumt ut og det endte ikke bra heller. Før hadde jeg medium langt hår a la preppy style, men nå har han lagd det kortere på siden og baksiden ser for jævlig ut. Nå må jeg altså klippe meg kort, men har aldri gjort det før. Forslag til korte hår stiler?

 

Setter utrolig stor pris på det! Frisør time i morgen så raska på!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+alsdf

Får kvise-lignende klumper i pannen og utslett av hårvoks. Noen som vet hvordan man kan kurere dette? Har prøvd litt Bulldog fuktighetskrem men lurer på om jeg reagerer på den.

Lenke til kommentar

Får kvise-lignende klumper i pannen og utslett av hårvoks. Noen som vet hvordan man kan kurere dette? Har prøvd litt Bulldog fuktighetskrem men lurer på om jeg reagerer på den.

 

Det beste er vel å bytte ut hårvoksen med en annen. Kan være silikon i voksen som du reagerer på.

Lenke til kommentar

OKei, jeg må virkelig finne u tav hvordan jeg skal klippe meg, da håret begynne rå bli ganske lagt og ustelt.

tumblr_lkndslgRxU1qc7z81o1_400.jpg

Først, hva synes dere? Greit nok? Også, hvordan har han egentlig klipt seg? Bare forholdsvis kort på sidene (ikke sidecutskort, men litt kort), og fortsatt beholdt litt lengde oppå toppen? Ser slikt hår helt på tryne ut hvis man ikke styler det? Jeg har noen toner lysere hår enn dette, vil det ødelegge?

 

Ugh, ja, masse spørsmål, men jeg misliker håret mitt ganske kraftig. Blondt noe som gjør at jeg ser ut som en guttunge(Jeg kler det bare veldig dårlig, ikke ment til noen andre med blondt hår...), og paddeflatt uten liv. Det er ganske tykt da, og det er jo greit, men ellers er det ikke mye å skryte av...

Lenke til kommentar

Jeg kommer til å ende opp med noe veldig lignende om et par uker. Klippet meg noe kortere enn det, men beholdt en del lenge på toppen, nokså kort på sidene (men ikke sidecut-kort) og tynnet ut en del. Etter to-tre uker antar jeg at jeg har samme lengde, og har fått en del tykkelse. Ser uansett bra ut nå da, så er bare bonus at det vil se bra ut om et par uker også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf

Syns slik er kult om man har en fin hårlinje. Men virker som det er vanskelig å beholde det slik gjennom dagen siden den baserer seg på å ikke bruke så mye voks. Men ser fint ut :)

Lenke til kommentar

Kan jeg spørre hva hårlinje er? Kan ikke slike faguttrykk...

 

Det å style håret slik at det holder seg slik burde ikke være et så stort problem da jeg har funnet en voks som gir håret mitt ganske greit hold itillegg til at det nesten ikke synes at det er voks i håret. Keune Power Paste heter den, jeg vet ikke om den er bra for håret overhode, men den fungerer flott for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...