Gå til innhold

Hårtråden, diskusjon rundt emnet hår.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva som helst som sparer lengden over vikene :p Bør ikke kjøre maskin for å si det slik.

 

Er det jeg gjør, litt sånn pilotsveis til siden. Og prøver å skjule over den andre siden. Men blir litt kjedelig i lengden, og luggen begynner å bli rimelig tynn :/

Lenke til kommentar

Sidecut? Det er utrolig stygt i mine øyne..

Det er mulig du synes det, men det er fortsatt ikke til å komme bortifra at det er pågående og voksende trend.

Selv synes jeg det ser helt greit ut i de fleste tilfellet, avhengig av personen som har det og hva han gjør med håret på toppen av hodet.

Lenke til kommentar

short_hair.jpg

 

Kjører denne sveisen om dagen, fikk anbefalt noe hårgreier, men det er like lite hold i som luft.. Noen som har no bra tips? Har jo ikke lyst og lime håret mitt fast heller da.

 

Du må gre det slik du vil ha det samtidig som du bruker hårføner. Etter det et eller annet produkt også hårspray. Hadde noe av det samme før, og det fungerte fint. Brukte ymse Redken produkter.

Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale en bra hårklippemaskin?

Kan si så mye som at det ikke er noe poeng i å legge mye i det ihvertfall. Brukte klippemaskin før, en billig en (Braun eller Philips tror jeg), og hadde aldri problemer med den.

 

Hvilket hår syns dere er pent til jenter? Langt? kort? middels? oppklipt? slett? Lugg? osv

Langt. Jeg liker i ytterst få tilfeller kort hår på jenter. Det har med femininiteten og gjøre for min del.

Jeg er veldig, veldig svak for pannelugg av en eller annen merkelig grunn.

Slik som dette:

 

marit-larsen.jpg

 

Ellers er bølger og litt volum og tekstur meget pent. Flatt hår er jeg ikke fan av.

Lenke til kommentar

Laaaaangt og uten lugg! Ihvertfall uten rett lugg som lokeland poster, det er virkelig ikke fint.

 

Tenker å klippe meg i løpet av uken, men vet ikke hvordan jeg skal ha det. Har ganske likt hårfeste som dette:

chuck-bass.jpg

 

 

Håret mitt er ekstremt stritt og vil helst ha en hårfrisyre som kan funke uten produkter(selv om jeg kommer til å bruke det for det meste). Har også ganske bredt hode, så passer best til å ha det kortere på sidene. Noen forslag?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Bølgete hår er veldig pent, ja. Det er på tide og gjøre noe med håret mitt men vet ikke helt hva, kansje jeg skal prøve og ta permanent? Har sett litt på bilder og det ser jo veldig bra ut hos de fleste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...