Gå til innhold

Hårtråden, diskusjon rundt emnet hår.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Google: http://www.bobbys.no/index.php?artikkelID=1091

 

Du går ikke tilfeldigvis for Robert Pattinson-looken? (han fra Twilight) Leste nettopp at han ofte brukte den.

 

Aner ikke, jeg bare prøvde denne voksen hos en kompis i går, og det var den beste voksen jeg noensinne har prøvd, så har lyst på denne selv. :)

 

Men kan vel ligne litt på sveisen han sin, ja. Men jeg har litt lengre hår.

 

Takk for link, forresten. Men finnes den hos en butikk som jeg kan kjøpe den i? Ikke på nett, altså. Bor i Drammen, så Bobbys i Oslo er uaktuelt.

Endret av Kranjcar
Lenke til kommentar

Takk for link, forresten. Men finnes den hos en butikk som jeg kan kjøpe den i? Ikke på nett, altså. Bor i Drammen, så Bobbys i Oslo er uaktuelt.

Black & White får du bare på spesialforretninger såvidt jeg vet. Angel's Speed Equipment og Bobbys er de to stedene jeg vet om som har det produktet.

 

Kjøper du to bokser på Angel's Speed Equipment så får du gratis frakt. Kanskje du bør forsøke én boks Black & White og én boks Layrite. Den siste vaskes lett ut i vann imotsetning til den første.

Lenke til kommentar

Hei! Jeg har to spørsmål som jeg håper jeg kan få besvart her inne.

 

1. Er det normalt at håret er tynnere på den ene siden? Håret mitt er litt tynnere på høyre side, tror jeg.

 

2. Hva/hvilke produkter anbefaler dere mot tørr hodebunn? Og hvordan ser man forskjellen mellom tørr hodebunn og flass?

Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg er en gutt på snart 22 år, og har mistet betydelig mye hår iløpet av 5-6 år. Jeg bruker helt vanlig shampoo som fructis, head and shoulder osv.

 

Jeg pleide å bruke gele før (shockwave fra wella) noe jeg fant ut ikke var så smart ide, siden håret ble så stivt. Nå bruker jeg Renati sin Strong Hold(vox) som er bedre.

 

Jeg har ganske tynt hår (silke hår) Jeg mister hår ved panne område. altså pannen min blir større og større.... hva kan gjøres for å bekjempe hårtapet?

 

på forhånd takk.

Lenke til kommentar

Jeg hadde samme "problem" som deg i din alder, men fant etter hvert ut at det ikke var et problem. Det er bare noe man må lære å ha stolthet over. Jeg tror jeg var rundt 19 da jeg barberte bort alt håret for første gang og det så ganske bra ut. Etter hvert har min stil blitt barbering ca hver 3-4 uke og la det vokse bortimot 8-10 mm før neste barbering. Det hender jeg bare stusser det til 3 mm (minimum på barbermaskinen uten å ta bort hele forstykket) om vinteren da det lille håret faktisk hjelper litt mot kulda. Jeg fant ut at det sto godt i stil med skjegg så jeg har stort sett hatt helskjegg.

Lenke til kommentar

Spørs hva du mener med anstendig herreklipp. De fleste elektrokjeder selger skjegg-/hår-trimmere for 3-4-500 kr og de kan brukes hjemme på badet når som helst. ;)

 

Min kostet ca 400 kr og har holdt ca 200 klipp. Det blir 2 kroner per klipp.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Hjelp! Hvor i Oslo(helst sentrum eller øst) kan man få en ordinær og anstendig herreklipp til under 1000NOK i kveld?? Dvs etter 19:00..

 

Kødder du? Sliter du virkelig med å finne en salong som kan klippe deg for under 1000 kroner?!

 

Her jeg bor koster det ca. 450 kroner for å klippe håret, og da får jeg det akkurat som jeg vil. Såfremt jeg ikke skal farge, sveise eller modde på en spesiell måte eller noe lignende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...