Gå til innhold

Hårtråden, diskusjon rundt emnet hår.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Herregud, ikke drit deg ut... Hadde du giddet å lese sidene som kom opp på google hadde du sett at alle sammen anbefaler en tur til frisøren om man HAR flisete hår. Skal man derimot FOREBYGGE flisete hår kan man bruke produkter. Men du er vel kanskje en av de som tror på reklamen når de sier at en shampo man får kjøpt for 10 kr. på Rimi reparerer flisete tupper...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

LOL, der sank du, fkm.

 

Han derre vennen din sier at en får det hos firsøren, ikke at man kan fikse det hos firsøren.

Dersom det hadde vært et spørsmål om føflekker, og han hadde svart "føflekker tar du hos legen" ville du da trodd at man fikk føflekker av å gå til legen?

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar

Jeg er helt klar over hva det betyr. Men det blir likevell sagt på en feil måte. Mr Perfect (fkm), tror alltid han har rett. Jeg hater sånne jævla arrogante asker-folk. Det er det værste som finnes. JÆKH! :yucky:

 

Rapportert for språkbruken din, unge mann. Du er visst ny her...

Lenke til kommentar

Jeg er helt klar over hva det betyr. Men det blir likevell sagt på en feil måte. Mr Perfect (fkm), tror alltid han har rett. Jeg hater sånne jævla arrogante asker-folk. Det er det værste som finnes. JÆKH! :yucky:

 

Eh, jeg hadde rett (som alltid), sånn bare for å få ha sagt det... Det at du misforsto hva Charles mente får du ta på egen kappe, for alle andre skjønte det helt utmerket.

 

Å "ta håret" er forøvrig et helt vanlig uttrykk, som betyr Å KLIPPE DET. Såh, da gjør du ikke samme feilen neste gang.

Lenke til kommentar

Smelt smøret og rør det med sukker og egg.


Rør inn mel og bakepulver.


Smør en rund springform.


Rens eplene og skjær dem i skiver. Fordel dem i bunnen av formen. Dryss kanel over eplene.


Fordel kakerøren over eplene. Dryss over hakkede nøtter og evt. litt sukker.


Stek eplekaken ved 175 grader i 30 minutter. Den skal være gyllen på toppen.


Server kaken lun med vaniljekesam, rømme eller iskrem til.


Endret av Gjest
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+9871234

Angående valg av frisør, hvordan kan jeg vite hvilken salong som best kan ta seg av det jeg ønsker?

Er det beste å bare gå fra salong til salong og spørre?

 

Jeg har hår til et stykke ned forbi skuldrene og trenger strengt tatt bare en stuss.

Kanskje en "damesalong" (hvis det finnes noe som heter det?) hadde vært noe? Ser for meg at det beste er å gå til noen som er vant å jobbe med langt hår?

 

Takker for innspill.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132

Når det kommer til frisør, så bør du helst være kjent med ham eller henne. Det er ikke alltid at prisen har noe å si når det kommer til frisørsalonger. Jeg benytter meg selv av en tradisjonell herresalong med veldig rimelige priser. Håret mitt blir bra fordi jeg kjenner til frisøren.

 

 

 

 

Hva syns dere om Ivy League hair-cut?

 

 

Lenke til kommentar

Milanjo: "Alle" frisører kan jobbe med langt hår. De som går oftest til frisører er folk med langt hår (jenter), som stusser litt hver gang. Skal du bare stusse håret litt tror jeg ikke du trenger å være veldig selektiv på hvem som foretar klippen.

 

Unngå frisører som ikke snakker GODT norsk (snakker av erfaring)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...