Gå til innhold

GTR2, tidenes beste bilspill


Anbefalte innlegg

fy f***

 

nå har jeg sittet å trykt i 30 minutter, og jeg finner faen meg ikke hvor jeg velger hvor mange jeg skal kjøre imot..

 

 

 

 

ååhh :mad:

7008995[/snapback]

 

Det er hvor du velger race distance, den er over den instillingem og står på "full" som default, altså full grid. (Jeg har aldri prøvd med full grid, siden det antagelig vil smelte pc`en min)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til de som vil ha bedre fysikk til GTR2 så ta en titt i siste utgave av Autosimsport...

 

http://autosimsport.net/issues/autosimsport_v2i9.zip

Se side 43....

 

Og ser dere viser simutstyret deres... her er mitt :D

Spillet på bildet er Live for Speed... jeg har testet demoen av gtr2 og det funker fint med 3 skjermer, selv om menyene ikke blir helt bra :D

Edit: Husker ikke helt om det var gtr eller gtr2 jeg testa det på, men hvis det var gtr så funker det seff på gtr2 :D

post-95047-1160212321_thumb.jpg

Endret av bluejudas
Lenke til kommentar
Til de som vil ha bedre fysikk til GTR2 så ta en titt i siste utgave av Autosimsport...

 

http://autosimsport.net/issues/autosimsport_v2i9.zip

Se side 43....

Hm nice :)

 

Testet den modden, og det ble helt annerledes og kjøre. Virker som den kanskje vil fungere best for de som bruker h-gir og clutch. Med autoclutch virker det som om clutchen slippes instant når man girer ned, og man får skrens på bilen. :hmm:

Lenke til kommentar

Testet den modden, og det ble helt annerledes og kjøre. Virker som den kanskje vil fungere best for de som bruker h-gir og clutch. Med autoclutch virker det som om clutchen slippes instant når man girer ned, og man får skrens på bilen.  :hmm:

7019844[/snapback]

 

"Digital" clutch er vanlig på en del racing biler. En racingclutch er ikke som clutchen i Volvo 240... :D

Lenke til kommentar
her? dette er på Open Practice

 

finner ikke dette igjen verken på open Practice eller Time Trial

7014424[/snapback]

 

Nei, open practice og time trial finner du det ikke på, siden du da er alene på banen.

7016082[/snapback]

 

HMM!

Du har jo pedalsett som er dyrere enn hele Logitech G25 pakka....

De VPP delene virker helt vanvittig vellagde.

 

Søkte litt etter reviews av G25 og kom da også over http://www.frex.com/GP

DET hadde vært noe...

 

 

EDIT: Denne var rettet mot Bluejudas da... Vane med svarknappen over innlegget...

Endret av [space]
Lenke til kommentar
Hvordan synes du FFBen i rattet fungerte? Rattet har vel en vertikal FFB og tror jeg.

7093367[/snapback]

 

Nå ikke jeg helt hva vertikal FFB er.

 

Men vil si at FFB var ganske god, prøvde ikke presse meg av veiene heller, var mer flytende.

Bedre enn på Momo-rattet, men til vanlig så spiller jeg uten FFB.

Det er egentlig ikke FFB'en man tenker på ettersom clutch og giring blir det viktigste ;)

 

her? dette er på Open Practice

 

finner ikke dette igjen verken på open Practice eller Time Trial

7014424[/snapback]

 

Open Practice = Fri kjøring.

Time trial = Få dine beste rundetider.

 

Skal du kjøre mot andre må du gå på Race Weekend eller den under. ;)

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...