Gå til innhold

Return To Castle Wolfenstein eller Counter-Strike??!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

RTCW!

 

cs er gammelt nytt, grafikken og lyden er veldig dårlig, og de fleste som spiller det er steingode så du vil ikke synes det er gøy før du har spilt det lenge, og da begynner du bare å irritere deg over alle bugs og feil :smile:

 

RTCW er supert singleplayer og veldig bra multiplayer.

 

Beste multiplayer får du vis du laster ned Americas Army, det er gratis spill fra USA.

Lenke til kommentar

Du må jo ha HalfLife for å spille CS da... sikkert det han mente... uansett CS blir du aldri lei av, RtCW var jeg lei av ganske kjapt, men jeg har også noe i mot 2. verdenskrig spill, og når de blander inn skjeletter og zombier og über mennesker så blir det litt for sykt for meg, men det er sikkert kult online hvis du liker Medal of honor og den typen spill online....

 

Men vil du ha det beste spillet som noen gang er laget, må du nok tåle litt dårligere grafikk og gå for CS (ADVARSEL: Du blir faktisk avhengig!!!)

Lenke til kommentar

CS er gøy fordi det går fort. Du har god følelse med figuren du styrer. Det er "god følelse" i våpnene. Jeg vil anbefale Urban Terror til de som liker CS. Det er litt mer avansert, men ellers ganske make. Du bråstopper heller når du hopper. Det gjør du nemmelig i CS. OG DET ER LITE GØYT! UT er en gratis mod til Q3. Det siste spillet jeg har kjøpt, heter Battlefield 1942. Også ganske gøyt. 1942 krever noe krafig maskin/ oppkobling. (jeg sliter litt med min)

 

 

MVH

Lenke til kommentar

Øy.. Til alle idioter.. C-S er ikke ut.. C-S er så inn som d aldri har vært før.. vel kanskje ikke like inn, men det er et udødelig spill... folk kommer til å c tilbake på C-S og le, men så spiller de litt og.. .kabooom.. .man er hekta... man blir seriøst hekta..! :grin: !

 

Ghost Recon er drit phett.. særlig hvis du har alle mission packs

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-02 17:41, skrev fullifaencom:

Utrolig at dere ikke har blitt lei CS enda. Hva er det som er så spennende med dette 3-4 år gamle spillet? Ikke kom med latterlige argumenter som at det er realistisk, eller har god grafikk, eller bra gameplay. :-|


Any1?



Jeg vet ikke helt hva som gjør det... men det er ikke uten grunn at det er like avhengighetsskapende som røyk, og det mange plasser er kåret til best game of all time... CS er ganske enkelt genialt! Krever lite, og gir MYE spilleglede tilbake!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-02 15:12, skrev zn00ker:

Jeg personlig likte aldri RTCW, men spiller en god del CS. Og bare den nye versjonen kommer ut nå (med nye våpen osv osv) så blir det bra.


 

Bare legge til no her, og det er UT2003!

Jeg har spilt demo`en nå i snart en uke og er hekta. Trudde aldri jeg skulle like det så mye som jeg gjør, men det er vel fordi det minna meg litt om Q3 (som jeg ennå ikke liker så mye). Men UT2003 er definitivt et spill som blir en verdig motstander av CS for min del :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...